Zwanger en buikkramp.. Dit is mijn eerste zwangerschap. Weet het pas 2 dagen. Na 1,5 jaar mmm.. heel blij maar ook onzeker. Ik had gedacht dat het niet raak zou zijn ivm oa de heftige menstruatie achtige buikpijn en kramp die ik de dagen voor de test had. Ook nu de eigenlijke Menstruatiedatum heb ik best wel op momenten flinke ongesteldheid achtige kramp. Dames.. hoort dit bij pas zwanger zijn? Misschien een overbodige vraag maar fijn ik deze hier te kunnen stellen
Op zich oké maar ook mijn darmen zijn wat van steek. Rommelig en veel lucht. De buikpijn zit meer onderin en richting mijn liezen
Bij de liezen hoort erbij heb daar nog steeds last van. En ook wel eens echt in mijn buik, maar dat zijn mijn darmen en dan moet ik of naar de wc of wat gas laten ontsnappen.
Hmm dank je Groene Bomen Zo gek allemaal deze dingen. Bij een tweede kun je misschien dingen herkennen maar nu is alles nieuw! Haha.. en dat gas.. ik zie er nu al 3 maanden zwanger uit
Ik had dat sowieso al met die hcg spuit haha, dus was al opgeblazen voordat ik zeker wist dat ik zwanger was. Is niet beter geworden nu 'sorry buurvrouw die liefdevol over mijn buik aaide, de baby zit nog lang niet zo hoog hahaha maar bedankt dat je mijn opgeblazen darmen zo wil aaien' Bij de eerste groeide ik ook snel (natuurlijke zwangerschap, geen mmm), met 9 week al baarmoeder boven schaambot. Terwijl ik toen nog een relatief goddelijk lijf had. Dus nu al met 6 week in de positiebroek. Aanrader als je buik zo bol staat, stuk comfortabeler
Whaha... die ga ik onthouden Ja inderdaad.. hormonen doen veel. Ik heb over 4 weken vakantie voor 6 weken. Dus gok dat ik het daarna misschien minder goed kan verbergen
Menstruatie gevoel hoort erbij! Ik had ook echt wel menstruatie krampen en steken de dagen voor en NOD tot zeker 5 weken. Ik had echt het gevoel dat de hel soms los zou gaan barsten..