11 weken en 4 dagen zwanger en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silliej1988, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    hallo dames

nou ik ben 11 weken en 4 dagen zwanger
    maar sinds dinsdag heb ik wat buikpijn en dinsdag avond wat bloedverlies gehad

woensdag was dr iemand langs geweest om het hartje te beluisteren dat was goed
    maar vanmorgen ging ik naar de wc toe en veegde me doos af en toen zag ik weer een beetje bloed het was niet veel ook niet rood maar bruin

in juni dit jaar heb ik een miskraam gehad met 8 weken en 1 dag en was ook gecurriteerd!!
    heb me eigen verloskundige gebeld en mocht niet langs komen bij hun dus heb ik een andere gebeld maar ook die doen vandaag niet aan echo's maar volgende week pas weer

heb een angelsound maar ik hoor de hartslag van de baby niet alleen een zoefend geluid en dat schijnt me eigen hartslag te zijn :(:(!!
    vandaag wordt ik terug gebeld door de gynacoloog en die gaat kijken of ik daar een echo kan laten maken maar dat wist die vrouw ook niet zeker omdat er vandaag niemand aanwezig is die een echo kan maken dus misschien de gynacoloog die het zelf doet

ik ben nou echt wel bang :(:(

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    silliej, ik wil je heel veel succes wensen! Hopelijk is alles goed met de kleine!

3. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, heel veel succes. Ik heb op dit forum verhalen gelezen van mensen die ook last hadden van krampen en bloedverlies. Uiteindelijk was in die gevallen alles goed met de baby. Ik hoop dat je vandaag een echo krijgt en dat alles goed is!

4. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik herken je angst, maar ik kan je vertellen dat ik ook bloedverlies heb gehad. Vanaf 5 weken tm 11 weken. Soms donker bruin (oud bloed) en soms ook donker rood bloedverlies tijdens het afvegen. Ik wist zeker dat het een miskraam zou worden, want zoveel bloedverlies kan nooit goed zijn. Maar kijk mijn banner! Ik ben bijna 32 weken zwanger van een prachtige zoon! Alles gaat goed en de kleine groeit perfect en zit prima op gewicht. Ik voel hem heel actief bewegen en heb geen last meer gehad van bloedverlies.
    Stress is gevaarlijk, dus probeer het los te laten en probeer te denken dat het niks hoeft te betekenen net als in mijn geval. Al snap ik dat het moeilijk is!

p.s. ik kon op dat moment het hartje ook niet luisteren, maar mij is uitgelegd omdat het nog zo klein is dat het best moeilijk is om thuis dan het hartje te vinden. Je kan het beter niet doen omdat jij je druk gaat maken terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hoi, ik deel de mening van de anderen die reageerden. De kans is ook heel groot dat het gewoon nog goed zit en een beetje bloedverlies schijnt niet erg te zijn en komt best veel voor. Snap je bezorgdheid wel hor, ben bijna net zo ver als jou en zou me ook gek schrikken.
    Over die angelsound, die raden ze af tot je een aantal weken verder bent. De vk kon bij mij 2 weken terug het hartje ook niet vinden, maar heb m wel zien kloppen op de echo later.
    Hoeft niks aan de hand te zijn. Succes!

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ok ik wil geen spelbreker zijn..maar wil wel eerlijk tegen je zijn.
    Zoals ik al zei, ik duim keihard dat alles goed is met de kleine!! En die kans is er ook zeker!

Helaas weet ik alleen ook dat het ook de andere kant op kan gaan. Ik had hetzelfde als jou.. en helaas bleek het bij mij niet goed te zijn. Het kindje was overleden, niet lang daarvoor had ik nog een goede echo . Ik was toen bijna 14 weken..

Meid, nogmaals, ik duim keihard voor je!! maar vind ook dat je eerlijke antwoorden verdiend.
    Laat je het weten als je meer weet?

7. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    echo was goed gegaan :D:)!!!
    en ben weer dagen vooruit gezet van 11 weken 4 dagen naar 12 weken 3 dagen.

vervolg echo krijg ik op 8 november dus over 10 dagen :D kleine frummeltje bewoog en duimde zelfs en zwaaide ook eventjes

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Wat super!! Lekker genieten meid :) wat zal jij opgelucht zijn!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat fijn zeg. Gefeliciteerd!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

Deel Deze Pagina