Hoi mamas Zijn er meerdere zwangere met buikgriep? Ik heb het al sinds zondag en houd hier en daar wel wat binnen maar het meeste komt er weer uit. Voel me echt zwak en beroerd en maak mij een beetje zorgen of dat ik misschien even het ziekenhuis moet bellen. Morgen 13 weken zwanger van een tweeling groetjes
Wat rot! waar je vooral op moet letten zijn koorts en vocht binnenhouden, hoe gaat t daar mee? Ik geloof dat je minimaal 3x per 24 uur moet plassen. bij ongerustheid zou ik morgen gewoon even bellen nog voor je het weekend ingaat. beterschap!
Yep aantal weken terug gehad. Duurde langer dan anders qua herstel maar volgens de vk komt het heel vaak voor, omdat je weerstand nu eenmaal lager is als je in verwachting bent Beterschap! P.s erna kreeg ik zwangerschapsrhinisitis, soort blijvende verkoudheid tot na je bevalling. Kan ook geen kwaad. Wel ontzettend irritant
Bedankt voor jullie reacties! Je maakt je toch sneller zorgen om de zwangerschap maar ik merk inderdaad dat het veel zwaarder en langer duurt dan normaal. Ik plas gelukkig nog wel en houdt hier en daar wel wat binnen. Hopelijk is dit snel weer achter de rug. @Sugarsnap lijkt me heel vervelend zo n zwangerschapsverkoudheid hopelijk gaat het toch eerder weg
Is het ook.. thx.. gelukkig wel op zich een lichtere kwaal maar wel mega irritant jij ook veel beterschap! Drink voldoend en verzorg jezelf goed
Wat vervelend. Je weerstand is lager. Merk het altijd aan het feit dat ik tijdens de zwangerschappen altijd wel 1 of meerdere luchtweginfecties oploop. Bij nummer 3 extreem gehad, toen wilden ze me geen AB geven en heb ik na 12 weken hoesten (begon rond 16 weken) en gekneusde ribben uitgekraamd dat ik dan maar op zoek ging naar manieren om de bevalling op te wekken omdat ik letterlijk kapot ging van het hoesten. Zou ik uiteraard nooit doen, maar om even aan te geven dat je weerstand wat lager blijft en dat je dus ook verder in de zwangerschap gevoelig blijft voor virussen, ook al heb je het gehad. Pas rond de 30 weken kreeg ik 2 AB kuren en toen was ik er vanaf. Echt, ik had die baby eruit gehoest denk ik. Hoe voel je je inmiddels?