Zwanger en overgewicht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani11, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    :D Hier nog eentje van 1.65m

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ook prima, kan je hoge bmi er niet uithalen in elk geval!

ben blij te horen dat het goed gaat, en je hebt de 12 weken net gehaald zie ik! :D
    ik heb ook bekkenklachten, heel vervelend! de fysio vertelde me vanochtend dat het niet zozeer door overgewicht veroorzaakt wordt omdat je lichaam daaraan gewend zou moeten zijn...?
    scheelt weer! (vond ik zelf dan) ;)

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Klopt hoor..maar ik ben hypermobiel in dat gebied. En dat geeft klachten.

4. lies1986

lies1986 Lid

1 sep 2008
    53
    0
    0
    Marieke1983 ik vind dat ook nog wel mee vallen idd! jullie lijken wel slank hoor;)

ik heb zelf een bmi van 38 (voor de zwangerschap) maar ben ook lang 1.83 en heb zeker nu al een buikje!
    Ik ben al wel 8 kilo afgevallen doordat ik elke ochtend moet overgeven.
    Nou moet ik wel zeggen ik had mijn vet niet echt om mijn buik zitten ben ik totaal plaatje groot.

5. Heb ff 2 nieuwe foto's in mijn album gezet, om te vergelijken. Een foto van 37 weken zwangerschap en een foto van voor de zwangerschap. Dat was echt vlak ervoor, was het weekend van mijn laatste ongi, dus zo ben ik erin gegaan.

6. lies1986

lies1986 Lid

1 sep 2008
    53
    0
    0
    he IMD ik zag je site en zag op de echo van je kindje dezelfde achternaam als ik;) hahah wat grappig;) hoor je niet vaak die achternaam:) je meisjesnaam bedoel ik nu;) dat is ook mijn meisjesnaam.

Energy je hebt idd een mooie buik gekregen hoor!

7. missy32

missy32 Lid

13 feb 2009
    42
    0
    0
    Ik heb een bmi van 34 bij een lengte van 1.74.
    Ik kon met 11 weken ook al een aantal broeken niet meer aan.Nu ben ik 14 weken en draag sinds afgelopen weekend positie broeken.Dit is wel mijn tweede zwangerschap,dan krijg je meestal sneller een buikje dan bij de eerste.Ik zal eens kijken of ik een foto van mijn buikje kan maken en plaatsen.

8. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier ook iemand met overgewicht. Bij de 1e zwangerschap had ik met 12 weken mijn 1e positiebroek aan en met 20 weken ofzo begon je pas echt een buik te zien (2 buiken werden toen pas 1 zeg maar ;)). Nu bij de 2e gaat het allemaal veel sneller :confused: ! Met 6 weken had ik de 1e positiekleding al aan en nu heb ik net zo'n grote buik als de 1e keer met 24 weken. Gewicht zegt niks of je (snel) een buik krijgt of niet. Ik ken dunne mensen die met 25 weken niet eens zwanger eruit zagen. Met echo's had ik ook nooit geen problemen. Bij deze zw had ik alleen met 6 weken een inwendige echo en met 10 weken kon het al uitwendig.

Geniet van je zwangerschap!

9. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Nou allemaal mooie buikjes hoor! Ik vind mensen dus in verhouding dunner eruit zien als ze zwanger zijn. Het valt mij allemaal reuze mee!

Deel Deze Pagina