Ik geloof dat het er een beetje bij hoort,maar ik ben nu 7 weken zwanger en heb constant zo`n zeurend gevoel in mn onderbuik,steekjes ook. ik heb een miskraam gehad de vorige keer en ben zo bang dat het weer fout gaat. hebben meer mensen dit gehad?
Yups...soms nog. Het is volgens mij veroorzaakt door én je darmen ( die door de hormonen anders gaan werken) en de groei die in je buik plaatvind. Soms voelde mijn buik of k een skippybal had ingeslikt.
dat klopt wel hoor En het zal ook niet zo snel weggaan aangezien je lichaam alles aan het verplaatsen is
Dat zeurend gevoel en steekjes in onderbuik horen erbij. Je baarmoeder begint te groeien en alles veranderd in je buik. Ik heb dat ongeveer de 1e 10 weken dagelijks gehad. Daarna met vlagen.
Ik heb het inderdaad ook en soms beangstigd het mij ook wel een beetje. Hou me vast aan de gedachte dat het er allemaal bij hoort.
Ik heb ook vanaf zaterdag steeds de "ongesteldheidsbuikpijn" zeg maar. Ook sinds dien geen stevige ontlasting gehad, maar diaree.. Hoop dat het niet lang zo blijft