Hey hey Zijn er meiden die ook net zwanger zijn? Wij zijn van ons 2e wondertje zwanger. Dus onze kleine man wordt grote broer! Het is en blijft spannend zoon zwangerschap het is en blijft speciaal. Wij nu ong 4w 5d.
Ik ben ook zwanger van ons 2e wondertje! We hebben al eenzoontje van 4jaar. Vorig jaar juni mk gehad met precies 6wk en ben morgen 7wk zwanger zooooo spannend! 20mei uitgerekend en volgende week maandag 1e echo! Geniet van je zwangerschap!
Ik ben zwanger van ons eerste wondertje en ik hoop dat het een wonder mag blijven tegen de tijd dat het mei/juni is Volgens mn kalender zou ik 3 juni uitgerekend zijn, maar omdat ik niet precies mn cyclus weet kan het zijn dat het ook eerder of later komt.. 21 okt naar de gyno dus we zullen zien hoe ver we dan zijn en of we feestje kunnen bouwen rond de zomer
Gefeliciteerd iedereen!!! Ook ik heb vanochtend duidelijk positief getest. Helemaal happy. Had het deze maand niet verwacht ivm ik voor het eerst ben begonnen met tempen en totaal geen eisprong kon ontdekken. Hoop echt dat het goed blijft gaan
Dag dames, gefeliciteerd allemaal! Eerste ronde raak, hier half mei uitgerekend, morgen eerste echo. Spannend allemaal!
Gefeliciteerd, iedereen! Hier nog iemand die uitgerekend is in juni; volgens mijn eigen berekening op 7 juni. Vorige week donderdag (3 dagen voor NOD) voor het eerst positief getest. Vrijdag, zaterdag en zondag elke ochtend opnieuw een testje gedaan (kv 2v5). Gewoon, omdat het zo leuk is om steeds weer dat streepje te zien verschijnen! En vandaag de digitale CB-test gedaan, zie bijlage. Dat is de allerleukste Nu maar even ophouden met testen. Hopen dat alles goed blijft gaan en straks een afspraak maken met de vk.
hey meiden. ik ben ook bijna 7 weken zwanger en ook rond 20 mei uitgerekend van harte gefeliciteerd allemaal!!
Hoi, ik had bijna dezelfde tekst kunnen typen! Hier ook zwanger van nummer 2! We weten het nu een dag of 5. Vanmorgen de vk gebeld en 30 okt eerste echo
Hoi, Hier ook posi getest Heel pril nog, schat een week of 4 Morgen verloskundige bellen Gefeliciteerd dames
Hallo allemaal, Ik heb vorige week zaterdag een positieve test gekregen. Volgens mijn telefoon zou ik rond 30 mei uitgerekend zijn. 28 oktober een eerste echo. Groetjes.
Hoi hoi, ik heb vanmorgen ook een test gedaan en ik ben zwanger! Ben nu 4 weken zwanger dus zal in juni uitgerekend zijn! Straks maar even de dokter bellen, even bijkomen