Vraag aan de zwangeren:Welke symptomen heb je gehad in de week VOOR je NOD? (dus niet erna of er eerder voor of dat je niet zwanger was etc etc....merci)
Wat ik me nog kan herinneren van mijn dochter toen ik zwanger was van haar, was dat ik een aantal dagen voor nod enorm last kreeg van mijn darmen (diaree) zonder reden en ik vond dat heel vaag......
Geen bruinverlies, wat ik normaal altijd wel had. Jammer genoeg ging het met 7 wkn weer mis maar ik wilde het hier toch even neerzetten. Wie weet heeft iemand er wat aan.
Wat mij als eerste opviel waren m'n borsten, ze begonnen ineens pijn/gevoelig te doen en leken wel groter (was dus ook zo ) kon ze echt af en toe niet aanraken van de pijn... Dat werd erna minder en nu begint het weer
ik had enorme gevoelige tepels, en steekies in me lies,,, dat was het zo een beetej, gelukkig NIET misselijk !
Jammer dat er geen optie bijstaat dat je niets had. Dus ik heb maar voor de onderste keuze gekozen. Ik had wel wat zere borsten maar dit heb ik altijd als ik ongi moet worden. En ze deden niet meer zeer of anders zeer ofzo. Dus echt helemaal niets....die goeie oude tijd
Ik had zeer pijnlijke borsten en ongi-krampjes, verder was ik al een beetje moe...( maar ja dat ben ik vrijwel altijd meer na mijn eisprong
pijn in me borsten heel erg helemaal geen ongesteldheids krampen veel plassen ook heel erg moe en laatste 2 dagen licht misselijk
Ik kreeg steeds heel erge buikpijn als ik bier had gedronken. Maar verder had ik nergens last van. (Ik ben overigens ongepland zwanger geworden, anders zou ik uiteraard niet drinken).
Ik had last van pijnlijke tepels, vollere borsten en was heel erg moe. Lag iedere middag al een dutje te doen. Groetjes Melisa
Ik had last van zere borsten en steekjes in mijn onderbuik Ook leek het of het allemaal in mijn buik rommelde Verder kreeg ik volgens mij ook geen pukkeltjes, maar dat weet ik niet meer 100% zeker Wel had ik erg last van een ongi gevoel, maar gelukkig bleef de echt ongi uit!
Ik voelde het voornamelijk aan mijn borsten, die veel meer pijn deden dan normaal rond de menstruatie.
Dames, er is een heel topic met eerste symptomen, geschreven door zwangere vrouwen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=15925 Deze gaat op slot. Groeten, Josien