zwanger en overgewicht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anais, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vrees dat je geduld moet hebben.. ik moet er nog 34 kilo af en daar heb ik nog een heeeeele tijd voor uitgetrokken, mocht ik tussendoor zwanger raken duurt dat natuurlijk nog langer..
    hoe langer je erover doet hoe duurzamer het resultaat (over het algemeen) maar ik ken het gevoel absoluut.... :evil:

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik schommel altijd een beetje, nadat ik gestopt ben met roken ben ik 16 kilo aangekomen, nu zijn er ongeveer 6 af maar op de één of andere manier zit alles er altijd zo weer bij. Ik hoef maar naar de patatjes te kijken!

Ik ben dan wel niet super te zwaar, ik ben 1.74 en weeg nu 81 kilo. Om een gezond BMI te hebben moet er ongeveer nog 5 kilo af. Maar het lukt me gewoon niet...heel de dag eet ik gezond en gevarieert en genoeg...maar omdat het vakantie is ga ik niet om 23.00 naar boven en naar bed...maar kijk je nog even tv ofzo...en dan begint het snaaien!

Ik weet precies wat ik fout doe...maar het lukt me gewoon niet om vol te houden 's avonds niet meer te eten!

3. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi hoi,
    ik vind het ook soms heerlijk om in de avonduren iets te eten, vooral tijdens de vakanties. Gelukkig heb ik nog 2 weken en dan kom ik weer in mijn normale ritme. Als tussendoortje eet ik graag wat worteltjes. Geeft een vol gevoel en zijn gezond.

Aisca.

Deel Deze Pagina