dolgraag een tweede kindje, maar het kan gewoon nog niet.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moedertjevj, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik wil dolgraag nog een tweede kindje, maar het kan nog niet omdat ik een keizersnede heb gehad, en ook omdat we in een veel te klein huisje wonen voor nog een kindje, met ons drietjes is er net plaats genoeg.

Verhuizen zit er jammer genoeg nog niet in, dus ik vrees dat ik nog een jaartje of 2 moet wachten, maar het verlangen is zo groot!

Ik heb zelfs al namen bedacht voor m'n tweede zoontje of dochtertje. :rolleyes:

2. Mariska 1983

Mariska 1983 Niet meer actief

hoi christy,

is vervelend he als je nog een kindje wil en gewoon niet kan, maar als je nu maar genoeg plaats hebt met jullie drietjes is het idd beter dat je nog een beetje wacht!
    dan kan ik je enkel veel succes wensen, en hopen dat je snel iets groters vind dat je jullie gezinnetje kan uitbreiden ;);)

groetjes Mariska

3. Mariska 1983

hoi christy,

is vervelend he als je nog een kindje wil en gewoon niet kan, maar als je nu maar genoeg plaats hebt met jullie drietjes is het idd beter dat je nog een beetje wacht!
    dan kan ik je enkel veel succes wensen, en hopen dat je snel iets groters vind dat je jullie gezinnetje kan uitbreiden ;);)

groetjes Mariska

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey Christy,

ik heb nog geen kindje maar ken het gevoel wel, wij moesten eerst wachten ivm mijn studie, nu zou het wat dat betreft kunnen (studeer over
    6 maanden af) maar we wonen nog in een tijdelijk huis waar we over 5 maanden uitmoeten en hebben nog geen nieuwe woning kunnen vinden, dus nog geen zwangerschap...
    ik sta op springen ondertussen! :)
    niet zo leuk, maar het is helaas niet anders :(

5. Mariska 1983

marieke1983,

ook niet leuk voor jullie dan! hopelijk vinden jullie ook snel iets nieuws ;)

Deel Deze Pagina