Dag dames, Bestaat er een chat-site waar zwangere vrouwen met elkaar kunnen kletsen? Ik verveel me nl behoorlijk....zucht...
Ik maak nu wel reclame weet niet of het mag maar hier kun je gezellig chatten... Linken verwijderd, aangezien dit forums zijn en geen chatsites veel plezier!
Bij de mei mama's is het ook wel gezellig kletsen. Mss en tip om daar even te kijken? bevallinglijst forum en dan mei mama's 2007 groetjes Chantal
Dank je wel. Ik ga zo een kijkje nemen. Ik vind deze site voor belangrijke vragen en niet om zo maar te kletsen.
Daar lees ik ook altijd alle berichten, maar heb daar lang niet meer gepost. Duurt altijd zo lang voor je een reactie krijgt. "k wil gewoon zo nu en dan wat kletsen, om de dag door te komen
Ik ben het nu al zat.......................... Heb vandaag weer een hele ananas op... mijn buik zit vol, maar voel niks...
Zullen we over 12 weken nog eens komen kijken wie er dan lacht, als wij lekker liggen te tutten met onze kleintjes?
Lijkt me een goed idee. Ik zal de naam LINTJE opslaan...hihihihi.... hopelijk is ze dan nog actief hier
hahaha.. aaaah wat gemeen van ons hihihi 12 weken geleden keek ik uit naar mijn zwangerschapsverlof nu verveel ik me zo dat ik zo weer zou kunnen gaan werken Nou ja we moeten maar zo denken echt heel lang gaat het niet meer duren.
Lintje weet dat we maar aan het plagen zijn, uit verveling Bij mij is de verveling zo erg, dat ik met mijn vervangster mail (check mijn werk-mail thuis )... hoe zo verslaafd aan werken?
ja dat denk ik ook wel dat ze dat weet. we moeten toch wat hè? Ik was vandaag weer even op mijn werk (werk in een apotheek) er werd me een recept onder de neus gelegd en ik ging die automatisch nakijken alsof ik geen 5 weken ben weggeweest. Mijn collegaatje en ik lagen in een deuk
Hahahaha... ik wou met de dag van de verpleging ook gaan helpen, maar een collega was op bezoek bij me en die zei: als je het maar uit je hoofd laat! Ik zou ook rare opmerkingen krijgen als: zie je nou wel, we hadden gelijk, je kan niet rustig thuis zitten....blablabla... Ze moesten eens weten hoe erg ik me aan het vervelen ben... Ik denk dat ik maar nog een ananas ga opeten. Heb er nog een liggen.
Nou, opgelost geloof ik...de drang naar geouwehoer whahaha Succes met de laatste loodjes...enne...als de verveling nog eens toeslaat....sex! Veel plezier *lacht nu ook nog...over een hele lange tijd misschien niet meer*
Het was niet mijn bedoeling om hier een chat sessie te beginnen, maar die andere links waren niks. Volgens mij ben ik de enige ongeduldige hier ... Seks is niks (man is overigens nog niet thuis ), had de laatste keer zo gebloed, dus dan maar niet. En jij lach, nog gerust , jouw tijd komt nog
Nou, ik vind het serieus bij zwangerschap horen hoor Verveling tegen je bevalling aan... Nog maar een ananasje dan whahah