zwanger en paardrijden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evaatje, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland

HAHAHAHAHAHAH zoo, echt dit is voor het eerst dat ik vandaag eventjes lekker kon lachen. dank je wel! :D

2. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb tot 20 weken nog gereden daarna vond ik het een beetje link worden. Mijn paard is 3 en ik was hem net aan het inrijden.
    Dit weekend ga ik het weer proberen, ik kan echt niet wachten..

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik rij ook dagelijks.. heb 2 paarden.. toen ik zwanger was ben ik meteen gestopt.. ene paard is super rustig.. nog nooit iemand afgevallen.. die andere is het tegen over gestelde :D
    Maar toch op geen 1 van 2 meer gezeten toen ik wist dat ik zwanger was... het blijft een risico wat je neemt!

Khad trouwens een meisje wat het helemaal van mij overnam, zodat ze toch wel in beweging bleven.

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik blijf rijden tot dat ik het gevoel krijg dat het niet meer safe is.
    ik les nog elke week en denk dat ik daar wel mee zou stoppen.

maar dat is ieder voorzich.

5. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Ik ben vanaf deze week gestopt met rijden. Ben nu 28 wkn zwanger en het gaat gewoon niet meer met mijn buik! :( Het intensieve rijden gaat nu dus aan de kant maar af en toe erop klimmen blijf ik toch echt doen al is het maar een rondje stappen!
    Baal zo erg dat ik niet meer kan rijden had het liefste tot aan de bevalling doorgegaan!

6. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Ik heb gewoon gereden, maar naar een bloeding in week 15 ben ik gestopt omdat ik mij er niet fijn bij voelde.
    Volgens mij kan je gewoon blijven rijden tot dat jij het niet meer fijn vindt.

Deel Deze Pagina