Fabian heeft dit weekend voor het eerst op een paard gezeten (zie avatar en album) Hij vond het geweldig. Het zal wel in de genen zitten. Ik heb al een leuke westernshet op het oog... Over het struikelen met een paard. Ik ben 10 jaar geleden onder een paard gekomen omdat hij in galop onderuit ging. Hij rolde net niet over mijn hoofd heen anders had ik hier niet gezeten. Wees alsjeblieft voorzichtig ook al is je paard rustig. Je weet nooit wat er kan gebeuren.
Leuk joh die fotos van je kleintje op het paard, mijn zoontje van 3,5 gaat ook af en toe mee en vind het geweldig om uit te stappen en is helemaal niet bang voor die grote beesten (wat ik wel zou denken) dus wie weet komt er binnenkort wel een pony. Ik las trouwens dat jullie het zo moeilijk vinden om een bijrijder te vinden waarom vind ik het dan zo moeilijk om verzorgpaard of bijrijd paard te vinden Er staan altijd erg weinig advertenties, dus meiden als iemand een bijrijder zoekt in de buurt van Roosendaal/Bergen op Zoom laat het me weten!