Hoi hoi ff een vraagje. Ik heb afgelopen week mijn stopweek vehad. vrijdag weer begonnen met de nieuwe strip. vrijdag avond komt mijn vriend met de verrassing dat ie wil proberen zwanger te raken. stel dat ik m vandaag niet inneem dus vanaf vanaf vandaag stop. Wordt ik dan as week weer ongesteld? Normaal is dit geen probleem maar ga een week met m mee op de vrachtauto en dan is t niet echt handig die zooi zeg maar. dus heb 1 pil ingenomen. Hoe groot is de kans dat ik weer ongesteld wordt? Grtjs mij
Ik zou de nieuwe strip afmaken. Volgens mij raakt anders je lichaam flink in de war.. Tenminste ik heb altijd gelezen dat je je volledige strip moet afmaken voordat je stopt.
Volgens de bijsluiter maakt t niet uit wanneer je stopt. Last van mijn hormonen heb ik toch al haha. Gaat mij om de doorbraakbloeding. Zit er niet op te wachten om midden in frankrijk in een vrachtwagencabine ongesteld te worden .
Dan zou ik sowieso de pil nog komende week doorslikken... maar ik zou denk ik toch gewoon de strip helemaal afmaken en dan gewoon stoppen. Ik denk dat je lichaam daar dan minder moeite mee heeft dan wanneer je midden in de strip stopt.
Hey ik ben halverwege de pil gestopt en werd na een paar dagen gewoon ongesteld dus in jou geval zou ik pas stoppen nadat je weg bent geweest!
Mij ook. Maar ga de gok niet wagen. Heb al zo lang op groen licht gewacht. Die week of maand kan er ook nog wel bij. denk dat ik de strip af maak omdat ik toch wel bang ben dat mijn lichaam raar gaat doen. Maar ben zoooooo blij dat ik na 2 jaar eindelijk mag stoppen!!! Ik was er allang klaar voor hij alleen nog niet.
je lijf raakt wel wat in de war maar je kan meteen stoppen. menstruatie zal misschien niet volgen aangezien er te weinig tijd is geweest om het slijmvlies op te bouwen.