hallo allemaal disndag dus me eerste echo gehad en die was toch niet helemaal goed het vruchtzakje was niet mooi rond maar zat wel iets in das dus wel het goede nieuws er van! nou zat ik hier op dit forum te kijken bij foto van echo's en zie ik toch wel heel veel dat in een hele vroege zwangerschap heel veel van die echo zijn ze lijken toch allemaal wel heel veel op mijn echo! heeft iemand hier dan ervaring mee die dat ook gehad heeft ? moet nu nog 2 weekjes wachten als ik niet ongesteld word doen ze nog een echo ! 1 dag was al lang en nu moet ik nog 13 dagen groetjes
nee zoon mevrouw waar ik die echo heb laten maken. dat het normaal altijd rond zijn :S maar ik zie zoveel echo waar ze gewoon niet rond zijn ! grtoetjes
Hmm vind het een beetje vaag ja .. even afwachten dan maar. Ik denk dat je verloskundige het wel beter weet..
ja dat denk ik ook indd maar volgens ik begrepen heb zou de verloskundige mij nog bellen maar to heden nog niks gehoord en kan alleen tussen half 9 en half 10 bellen maar was vanmorgen aant werk dus helemaal de tijd vergeten :S groetjes