Hallo, Ik heb even een vraag over mijn menstruatiecyclus. Ik heb in mei helaas een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. Daarvoor had ik een cyclus van gemiddeld 30 dagen en was ik ca. 6 dagen lang ongesteld. Na mijn miskraam is er e.e.a veranderd. Ik ben maar 3 dagen ongesteld, bijna geen rood bloed, klein beetje bruinverlies en verschrikkelijk krampen in mijn baarmoeder. Die pijnen duren ca. 2 dagen en ik word er helemaal naar van. Is er iemand die dit ook heeft en wat kan je tegen die krampen doen? Ik heb al paracetamol (500 mg), aleve, warme kruik etc uitgeprobeerd. Ben echt een beetje radeloos.... Ik wil zo graag weer zwanger worden, maar helaas is het iedere keer weer een teleurstelling als ik ongesteld word, vooral omdat ik weet dat die pijnen weer zullen komen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb al een kijkoperatie achter de rug, maar alles is van binnen in orde..... liefs, lizzy30
Ik heb dit ook na mijn miskraam gehad. Ik ben naar de HA geweest en heb van hem een kuur primolut gehad. Hier door werd de baarmoeder goed schoongemaakt en kwam mijn orgi weer als "normaal" terug. Maar je bent al nagekeken dus voor jou zal dit dan toch niet geleden helaas. Ik kan je helaas geen tips geven je doet al zoveel tegen de pijn. Mss toch je ha bellen?