Wat zijn dat voor opmerkingen? (Niet boos bedoeld hoor) Echt niet iedereen bevalt na 38 weken... Ik ben zelf met 37+5 bevallen en er zijn er genoeg met mij hoor die voor de 38 weken bevallen
Nee, zeker niet iedereen. De kans met 38 weken is geloof ik 9%. Ik bedoelde te zeggen dat als hij snel weer terug is ze zich niet zoveel zorgen hoeft te maken aangezien het toch wel vaker gebeurt dat het kindje later komt. Maar tuurlijk kan ze ook nu bevallen. Maar dat kon ook met 25 weken.. Of 32.. Of noem maar op.
Ik heb dat met mijn ruim 31 weken al. Toen ik vorige week ineens wat bloed verloor in combi met buikpijn en voor een CTG moest, wist ik dat hij het bij foute boel nooit zou halen. Dat geeft ook weer stress .
Had inderdaad gekund ja, alleen is de kans op een bevalling na de 37 weken gelukkig iets reëler dan met 25 of 32 weken Nja goed het maakt ook niet uit.. Het kan gewoon altijd, elke dag gebeuren... Ze zullen het zelf met de baas moeten regelen
Mijn man is kapitein op een binnenvaartschip en vaart in een systeem waarbij hij 14 dagen thuis en 14 dagen aan boord is. Ook hij kan in Frankrijk of Zwitserland zitten als het begint. 03-06 ben ik uitgerekend en 02-06 komt 'ie thuis. Wie duimt er mee voor een kindje op de uitgerekende datum?
Ik ben zelf met 37,5 37,6 37,1 en 36,1 bevallen.. er is gewoon geen pijl op te trekken, bij niemand. Tussen 37 weken en 42 weken bevallen is normaal. Dus de kans is gewoon reëel. MIjn bevallingen duurden overigens allemaal 5 uur. Een bevalling is nooit precies gemiddeld. Wat ik alleen niet begrijp is als je 9 maanden zwanger bent, dat dit je met 38 weken nog 'overkomt' . Het is geen kritiek, maar ik zou dit gesprek 4 maanden geleden al met de werkgever zijn aangegaan. Ik weet uit ervaring dat de transport wereld een harde wereld kan zijn en werkgevers niet allemaal even makkelijk zijn, maar ik denk dat je vriend/man hierin wel wat assertiever zou mogen zijn. Wat nu als hij halverwege de heenweg is, keert hij dan om? Ik denk dat een werkgever dan een groter probleem heeft dan hem niet te laten gaan. Ik snap de keuzes van je man/vriend en zijn werkgever hierin niet zo, prioriteit ligt nu niet in Frankrijk lijkt me. Misschien wel van de werkgever, maar die kan ook iemand inhuren voor zo'n rit. Ik snap het eerlijk gezegd niet zo.