6 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angela198, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela198

Angela198 Lid

18 feb 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Wij zijn 6 weken en 3 dagen zwanger, maar maak mij zorgen.
    Ik heb 3 dagen bloedverlies ( rood ) gehad, nu heel weinig bruin bloedverlies met afvegen. Zwangerschapssytomen waren in die tijd weg. Nu het bloeden stopt, heb ik ineens weer hele erge hoofdpijn, misselijkheid ( niet zo erg ) en in bed brandend maagzuur. De symtomen die ik voor het bloeden ook had. Ik snap het allemaal niet meer, maak me zorgen. Geen buikpijn gehad, dus daarom ook twijfels. Eerste zwangerschap, dus weet ook niet zo goed wat ik moet denken. Wie kent dit en wat was de echo op ten duur. Testen waren na NOD, licht positief geen knal testen.

2. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik zou de vk bellen vragen of je een vervroegde echo mag om je zorgen weg te nemen.

3. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou inderdaad maar de verloskundige bellen.
    ik ben bang dat je misschien een miskraam hebt gehad want 3 dagen lang rood bloed verlies is niet goed als je echt een miskraam hebt gehad heeft een zwangerschapstest geen zin want die zal nog op positief uitslaan vanwege de hogere hcg die je in je lichaam hebt.
    hoop niet dat het zo is voor jen

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    zou idd ook even de VK bellen. Dan heb je in iedergeval zekerheid of weet je waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat alles nog goed is. Een vriendin van mij had dit ook met 6 wkn en mocht toen komen voor een vroege echo. Ze zagen toen een mooi kloppend hartje. Waarschijnlijk een gesprongen vat geweest.

5. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Inderdaad even bellen.
    Ik was 2 weken geleden ongesteld en had gister tot mijn grote verbazing ineens 2 knallende zwangerschapstesten in mijn handen.
    Die had ik gedaan omdat ik opeens bruin had bij afvegen en pijn kreeg met lopen. het bleek dus geen ovulatiepijn te zijn zoals ik dacht. Maar omdat ik heel donker bloedverlies blijf houden bij afvegen en vooral pijn bij het lopen e.d. mag ik vanmiddag komen voor een echo.
    Ik hoop op het beste maar ik vrees er een beetje voor.
    Gewoon bellen dus, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
    Succes!

6. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou zeker even je verloskundige bellen. Toen ik dit had me ongeveer dezelfde termijn mocht ik ook komen voor een echo,
    Succes...

7. Angela198

Angela198 Lid

18 feb 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gebeld, volgende week maandag een echo. Maandags en dinsdags zijn de vk er die echo mogen maken.
    Spannend! Het was ook geen erge bloeding, net zo als een menstruatie zeg maar.

8. Angela198

Angela198 Lid

18 feb 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg!!
    Succes!

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Geen buikpijn zegt helemáál niks... Bij mij stopten hartje met 8.5, verloor week later vruchtje, geen pijn gehad niks niks niks

Deel Deze Pagina