Wel of niet schadelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HabibiAna, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    #1 HabibiAna, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
    Ik lees op internet verschillende dingen over het dan wel niet schadelijk zijn van de poortjes en bodyscans op vliegvelden, tijdens de zwangerschap;) weet iemand hier meer over?

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    schiphol zei dit jaar dat ik gewoon door de poortjes kon. Op barcelona airport heb ik aangegeven zwanger te zijn en mocht er niet doorheen.
    dus ja .. ik weet het eigenlijk ook niet precies.
    Ik zou het altijd aangeven, en als je je er niet prettig bij voelt ook duidelijk maken en kunnen ze je zo fouilleren

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

op schiphol kon ik er wel doorheen. in griekenland niet en werd ik gefouilleerd

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee joh dat kan echt geen kwaad. In het vliegtuig zelf krijg je heel veel keer meer straling namelijk ;) dus dat kleine beetje straling van dat poortje is geen punt.

Goede reis, wanner ga je? Wij gaan morgen :)

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Het is niet schadelijk, zolang je niet dagelijks door die poortjes heen moet. Een enkele keer voor een vakantie kan geen kwaad.

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    eylem jij ook een goede reis! Wij vlliegen morgen. We gaan naar amerika en daar zyn ze toch wat srenger qua veiligheid. Hoop niet dat ik door zo'n hele bodyscan moet. Heb wel een verklaring mee van de v.

Deel Deze Pagina