Ik lees op internet verschillende dingen over het dan wel niet schadelijk zijn van de poortjes en bodyscans op vliegvelden, tijdens de zwangerschap weet iemand hier meer over?
schiphol zei dit jaar dat ik gewoon door de poortjes kon. Op barcelona airport heb ik aangegeven zwanger te zijn en mocht er niet doorheen. dus ja .. ik weet het eigenlijk ook niet precies. Ik zou het altijd aangeven, en als je je er niet prettig bij voelt ook duidelijk maken en kunnen ze je zo fouilleren
Nee joh dat kan echt geen kwaad. In het vliegtuig zelf krijg je heel veel keer meer straling namelijk dus dat kleine beetje straling van dat poortje is geen punt. Goede reis, wanner ga je? Wij gaan morgen
Het is niet schadelijk, zolang je niet dagelijks door die poortjes heen moet. Een enkele keer voor een vakantie kan geen kwaad.
eylem jij ook een goede reis! Wij vlliegen morgen. We gaan naar amerika en daar zyn ze toch wat srenger qua veiligheid. Hoop niet dat ik door zo'n hele bodyscan moet. Heb wel een verklaring mee van de v.