zwanger en piekeren (oa over lakse vader)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dax, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    even van de andere kant...

je bent 13 weken zwanger, je hebt dus nog 27 weken te gaan.
    Mijn man was met 13 weken echt nog niet zo actief hoor. Ik was al met van alles bezig en mijn man dacht, ik heb nog een half jaar! Het ging pas leven voor hem toen mijn buik een stuk dikker werd en toen wilde hij opeens alles regelen.
    Mijn man was eerst ook van naar de kroeg gaan heel vaak en dan bezopen thuiskomen en gewoon zijn ding doen. Dat is niet echt veranderd in de zwangerschap, maar toen mijn dochter geboren werd sloeg hij helemaal om.
    Kijk, jij bent zwanger, voor jou is het heel echt. Een man kan zich er nog niet echt wat bij voorstellen.
    En dat inlezen enzo, dat is echt een vrouwending volgens mij, ken weinig mannen die dat doen.

Mijn man is nu trouwens een super zorgzame man. Hij heeft 2 papadagen in de week. Doet alles voor zijn kids. Doet 90% van het huishouden en doet alle klussen en werkt ook nog fulltime (en ik parttime). En dan nog geeft hij mij zo veel complimenten wat ik allemaal met de kids doe. (Ik ben meer van het regelwerk enzo).

Ik zou je vriend gewoon nog een kans geven en niet zo een druk op hem leggen. Tuurlijk moet hij dingen doen, maar jullie hebben nog tijd zat toch? Een babykamertje kan je ook maken als je 6 maanden zwanger bent en zijn die klusjes echt zo belangrijk?

Ik zou mijn relatie daar niet van laten afhangen hoor... eerst maar eens kijken hoe het gaat als de baby er is!

Deel Deze Pagina