trekkerig gevoel in liezen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Makkie, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Toen ik zwanger teste bij mijn zoontje, had ik een dag of 4 a 5 daarvoor erge last van mijn liezen, vooral smorgens en met opstaan van de bank ofzo. Later bleek ik dus zwanger, had dit in alle rondes ervoor nooit gehad.

Toen ik onverwachts zwanger raakte van ons 2e kindje (helaas een vlindertje geworden) had ik dit ook een kleine week voordat ik positief teste.

Nu maak ik mezelf natuurlijk gek, maar nu heb ik dat weer en heb volgende week mijn NOD. Het viel me vanmorgen meteen op dat ik dat weer heb. We hebben het na mijn miskraam niet veilig gedaan en heb sterk het vermoeden vorige week mijn eisprong gehad te hebben.

Ik wil mezelf niet gek maken, maar dit viel me meteen zo op!

Welke meiden herkennen dit en hadden dit ook wanneer ze zwanger waren?

Liefs Makkie

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Ik herken het ook... bij mijn oudste heb ik er toen der tijd niet op gelet..
    Maar bij mijn 2e zoontje had ik het ook en nu deze zwangerschap had ik het ook.
    Maar ik moet ook wel zeggen dat ik het ook af en toe had toen ik niet zwanger bleek te zijn, maar dit was niet elke keer zo..
    ik hoop voor jou dat het vanwege een zwangerschap is, zal duimen voor je!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

bedankt voor je reactie! Wat geweldig dat je zwanger bent van jullie derde kindje!

Tis gewoon weer even afwachten. Het trekkerige gevoel blijft en heb nu ook weer na het eten een leeg/hol/weeig gevoel in mijn maag, net als bij de andere zwangerschappen. En dat had ik vorige week nog niet..... jee wat kun je jezelf gek maken he? Had me voorgenomen dat nooooit meer te laten gebeuren, maar het gebeurd toch...ooooohihihihih

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb er geen ervaring mee.

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik ga met je meelezen makkie, ik heb ook sinds de eisprong trekkerige liezen.. heb dit ook nog nooit meegemaakt.. nu ben ik nog nooit zwanger geweest.. dus voor mij is het allemaal erg nieuw :)

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tummetje, spannend!! Ik duim voor je. Wanneer kun je testen? Ik donderdag maar probeer het niet meteen te doen.

Blijf misselijk na het eten en smorgens veel last in de ochtend van mijn liezen. Ben benieuwd......

7. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hier voel ik hetzelfde

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ makkie; officieel de 5de, maar ik heb een LF van 13 dagen, dus dan zaterdag de 4de :D

Hihi.. weet ook niet of ik het vol kan houden niet eerder te testen hoor :p

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tummetje, bijna dus! Ik duim voor je, laat je het hier weten als je getest hebt? Ik kan morgen testen, maar doe het nog maar niet meteen...... voel vandaag ook minder. Gisteravond was ik echt misselijk en buikpijn. Vandaag alleen een beetje weeig zo nu en dan en af en toe wat steekjes in mijn buik.

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hihi, heb jij al getest? FF heeft mn kruis verschoven, dus ik ga nu pas testen als mn temp zondag nog steeds zo hoog is :) Moet wel lukken denk ik :p

Deel Deze Pagina