heej meiden op 7 mrt heb ik helaas een miskraam gehad.... .. mijn vraag is..kan het zijn dat ik deze mnd mijn eisprong oversla? want ben weer ovu testen aan het gebruiken..en mijn ei sprong zit er nog steeds niet aan te komen... heeft iemand ervaring?en na hoeveel mnd zijn jullie weer zwanger geraakt? xxx sanne
ik weet ut niet zeker .. maar heb afgelopen zaterdag negatief getest na mijn mk dus en vandaag was de test nog positiever dan ooit! morgen is mijn NOD en ik denk dat ik dan een digitale ga doen.... dus als ie posi is dan kan ik je eerlijk antwoord geven hihihi succes alvast groetjes van Ramona
owke! laat je het weten! ik hoop het voor jou!tel je gewoon de dag van je mk als je eerste dag van je laatste menstruatie? en heb je ook weer ovutesten gedaan? eej maar als het een positieve test is ...dan ben je gewoon weer zwanger hoor!Alvast een beetje gefeliciteerd!heel voorzichtig! hihihi
ik weet eigenlijk sinds vandaag dat ik 4 weken geleden een miskraam had ik had dan ook volgens de vk negatief moeten testen vandaag zei ze .. en tot mijn grote verbazing was die positief( zie album) dus denk toch dat ut weer raak is en morgen is idd precies 28 dagen geleden dat het de eerste dag was van de mk... dus jij ook alvast succes en hoop dat we beiden weer lekker zwanger zijn groetjes van Ramona
kan ook nog wel ff duren hoor voordat je ei komt[/quote] jah daar was ik benieuwd na! heb jij dat ok gehad? xxx
Hoi Ikke23 Ik heb onlangs ook een miskraam gehad. En tot mijn verbazing is mijn cyclus hetzelfde gebleven waar ik heel bij ben. Het verschilt per persoon.
Hoi Ikke23 Ik heb onlangs ook een miskraam gehad. En tot mijn verbazing is mijn cyclus hetzelfde gebleven waar ik heel bij ben. Het verschilt per persoon.
ik heb dus net getest en je raad het nooit ! zwanger! dus ja na mijn mk ben ik weer zwanger.. heb nog nooit gehad dat de digi van clear blue zwanger gaf .. en nu dus wel zie album groetjes van Ramona
Ramona van harte gefeliciteerd Ik ben super blij voor je. En nu lekker van genieten groetjes sharelis
Hoi ikke ik heb 10-2 een mk gehad, maar ik heb nog steeds geen menstruatie gehad. Dus het kan denk wel dat je ei wat later is. Ben nu 8 dagen overtijd maar ben niet zwanger. De gyn zegt dat het wel 6 tot 8 weken kan duren voordat je weer een gewone menstruatie hebt. Ramona gefeliciteerd he, echt super voor je! Liefs Marieke
hallo, Ik heb 22/02 te horen gekregen dat ons kindje niet meer leefde ( was toen 11w ). Ik ben 28/02 gecuretteerd en ben direct met de pil moeten beginnen. De laatste pil heb ik dinsdag genomen en nu is het wachten op de zondag. We zijn dinsdag op controle geweest bij de gyn en hij vond geen reden om nog langer te wachten dus we kunnen er weer tegenaan, weliswaar met een heel klein hartje.
Hallo, Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar meschien je weet maar nooit, ik heb voor mijn dochter ook een miskraam gehad met 11 weken en 6 dagen bij mij waren ze erachter gekomen d.m.v de termijn echo(wel had ik een voorgevoel)ik had toen de keus of curateren of wachtte of het er spontaan af zou komen,naar eerst van de schrik bekomen wilde ik graag dat het er natuurlijk af zou komen naar twee weken moesten we terug komen ook mocht ik meedoen aan een onderzoek dan plaatsen ze vaginaal een medicijn dat samentrekken van de baarmoeder opwekt maar daar moest ik voor uitgekozen worden en dat was dus niet het geval,naar 4 weken werd ik gecurateerd,er werd mij toen verteld om je eerste menstruatie af te wachtte omdat je toch last van een bloeding hebt,nu zal dat wel anders zijn bij een spontane miskraam,maar ik neem aan dat je daar dan ook last van hebt,bij mij is het toen niet helemaal goed gegaan want bij mijn eerste menstruatie kreeg ik ontzettende pijn echt kruipend over de vloer en bleek dat ze een stukje hadden laten zitten en dus kon ik nogmaals gecurateerd worden,en weer een menstruatie afwachtte, dat was in maart 2002 en in mei was ik opnieuw zwanger dus redelijk snel gelukkig.