Hoi meiden, ik heb een regelmatige cyclus. Ik zit nu op mijn NOD. Heb net voor de gein een ovutestje gedaan omdat ik benieuwd was wat dat zou zeggen. Nu slaat hij licht positief aan Wie van jullie heeft dit ook wel eens gehad? Mocht ik van de week nog niet ongesteld zijn, dan ga ik zaterdag een test doen. Liefs
dat is vreemd zeg?!! een ovu test positief op je nod dag?? welke ovu test heb je gebruikt dan? in iedergeval ik duim voor je happy news grts mamaatje123
je moet een ovu test niet als zwangerschapstest gebruiken ! een ovu test kan altijd wel een licht streepje blijven geven heel je cyclus door
dat heb ik altijd wel, een lichte streepje zo voor mijn nod bij een ovu test.. meestal heb ik er 1 of 2 over en dan doe ik dat gewoon voor de gein rond mijn nod
Een licht streepje zegt niets, kun je altijd hebben. Ik heb bijna 2 jaar geleden ook op mijn nod getest met een ovutest en die was echt knalpositief (streepje veel donkerder dan mijn posi ovutest) en met dezelfde urine een kv 2v5 gedaan en ook posi Bekijk bijlage 62342 nr 20 en 21 zijn 'gewone' posi ovutesten en de laatste 2 van mijn NOD
Jeetje wat zijn jouw testen geel energy. Dat is wat meer dan 4 druppels hahaha. @ onelove: als je wilt weten of je zwanger bent kun je inderdaad beter zaterdag een zwangerschapstest doen, met je ochtend urine.
mwah, testen zijn vandaag een jaar en 8 maanden oud, op de bovenste 2 zit blanke nagellak en dat is geel uitgeslagen, daardoor lijkt het geler
Thnx, het is zo'n lieve boef die ik iedereen wel gun. Vandaag is het alweer een jaar geleden, op dit moment lag ik met weeën in het ziekenhuis met vriendlief te giechelen. Om 12.17 is hij geboren
gefeliciteerd met Brams eerste verjaardag!! zie nu pas de datum *schaam* haha giegelen om je eigen weeen is altijd goed
Inderdaad gelukkig heb ik ook altijd snelle bevallingen wat ook een nadeel kan zijn door de naweeen maar ik gun iedereen die zwanger is een snelle bevaling in elk geval gefeliciteerd Liefs