menstruatie en toch positief testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by alicianoell, Mar 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alicianoell

Sep 1, 2009
    76
    0
    6
    limburg
    Hey dames graag jullie advies bij deze.

vanaf Donderdag test ik al erg licht met de k2v5euro

Ben een weekend weggeweest en heb zaterdag ochtend voor het laatst getest wat ook weer zeer een licht 2de streepje gaf.

Vanmorgen is mijn ongi doorgebroken, maar omdat ik toch nog een test had liggen heb ik die net nog even gedaan.
    Daar is nu een duidelijker streepje op te zien dan alle dagen ervoor. Op de foto is hij minder goed zichtbaar omdat ik die via de telefoon heb gemaakt, maar hier is hij duidelijk te zien.

Ben nu dus echt onzeker...Ben ik nu wel of niet zwanger? Want verlies niet veel maar wel wat rood bloed. Heb de huisarts gebeld en volgens de assisitente ben ik dan gewoon zwanger. Kon bij hun nog een test doen maar dat kost dan 12,50. Ben echt aan het twijfelen nu. Wat denken jullie?

2. alicianoell

Sep 1, 2009
    76
    0
    6
    limburg
    Ik temperatuur ook elke ochtend. En mijn temp is vandaag zelfs nog gestegen. vind het maar vreemd.

282f68 Ovulation Charts

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Je eerste foto zie ik echt helemaal niets op :)
    Die tweede zie ik wel iets van een streepje, maar dat is niet roze, zover ik kan zien, dus betwijfel ik of dat geldt als een positieve test :(

Ik zou als ik jou was gewoon nog een paar dagen/een week wachten en dan nog eens proberen. Met ochtendurine.
    Dan weet je genoeg, lijkt me :)

Ik hoop dat je wel zwanger bent, hoor, dus duim voor je, maar ik zou nog even een slag om de arm houden als ik jou was...

4. alicianoell

Sep 1, 2009
    76
    0
    6
    limburg
    Bedankt voor je antwoord. Streepjes zijn beide roze maar zoals ik al zei is dat op die foto moeilijk te zien doordat het met een telefoon is gefotografeerd.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Hoi,ik zie op de 2e test wel degelijk een 2e roze streep...Mischien innestelingsbloed?Hoop voor je dat je zwanger bent!

6. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een lichte roze streep. Bloed je veel? Als je niet zo erg bloed, zo het ook een innestellingsbloeding zijn toch?

7. eeva

eeva Niet meer actief

Je bent zwanger GEFELICITEERD meid!!
    Je streepje is donkerder geworden (op je eerste foto's zag ik het ook al) en op die van vandaag duidelijker :)
    Je bloeding is een innestelingsbloeding, kan best hoor... helder rood bloed, een innestelling kan zelfs op een menstruatie lijken ;)
    Je kunt het ook meerdere dagen hebben, net als een menstruatie.
    Sommige vrouwen denken dat ze dan een echte menstruatie hebben en bij de termijnecho blijken ze opeens een maand langer zwanger!!
    Je temperatuurkaartje ziet er HEEL goed uit, meid :):):)

8. music4life

music4life Niet meer actief

dames wat denken jullie hiervan?!
    ik heb za avond licht bloedverlies gehad,, zo bijna niks,beetje bruinig,vanacht tanpon in gedaan , en er zat een beetje bruinig in,,, nu! 5 uur later maandverbandje in en niks ,nopes , ook niet een beetje ,ook niet bij het plassen.. zou ik dan toch???

9. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #9 mamavan3, Mar 29, 2010
    Last edited: Mar 29, 2010

Jij bent zwanger! op je test zie ik een licht roze streep en je temp is weer omhoog gegaan dus ik zeg zwanger ,gefelichiteerd!

10. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    mooie temp, positieve test wat wil je nog meer!

gefeliciteerd meid!

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik had ook bloedverlies en toen dacht ik dat het klaar was maar zie banner

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Mijn schoonzus heeft dit ook bij twee zwangerschappen gehad. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen, wat bloed kan natuurlijk ook een niet goed teken zijn, maar grote kans ook dat het wel allemaal goed blijft gaan hoor. ik zeg vast heel zachtjes gefeliciteerd :)

13. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Ik zeg ook zwanger, vooral ook omdat je temp zo mooi hoog is!is een heel goed teken!Ik duim voor je!Spannend!

14. thirza72

thirza72 Actief lid

Dec 28, 2009
    259
    0
    0
    Ik heb ook 4 dagen bloedverlies gehad, helder rood en bruin, dacht dat het gewoon mijn menstruatie was.
    Achteraf wel degelijk zwanger.
    En je test is ook positief dus, denk wel zwanger.
    suc6

15. alicianoell

Sep 1, 2009
    76
    0
    6
    limburg
    Bedankt voor alle reacties. Ik ben er nu nog niet echt gerust op vooral omdat ik ook wel een menstruatie gevoel heb:(
    Weet niet of de dames die ook bloedverlies hebben gehad dat ook herkennen?
    Ik kan idd niks anders doen dan afwachten. Maar laat het jullie nog wel weten:)

16. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hoi hoi..

Ik zeg ook zwanger.. Bloeding kan van alles zijn.. Heb een aantal keer bloedverlies gehad en dachten meerdere keren dat het nu echt afgelopen was, bleef wel positief testen.. En zie banner:D

Over een paar dagen nog een keer testen, dan zou de streep eraf moeten knallen..

17. eeva

eeva Niet meer actief

Ongigevoel kun je nog lang in de zwangerschap hebben, dat is het teken dat je baarmoeder groeit...
    ik had het ook lang :):):)

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dat je zwanger bent en dat t er positief uitziet ben ik met iedereen eens...GEFELICITEERD!!!
    ben wel een beetje gereserveerd.. bloed kan innesteling zijn, maar kan ook mis zijn.. dat zal alleen de tijd leren.. daar heb jezelf geen hand in.. maar blijf positief meid.. dat je temp zo hoog is is wel een goed teken..

dat ongi gevoel is heel normaal hoor.. kan best heftig zijn zelfs.. ik had t ook de eerste 12 wk bij allemaal.. soms zo erg dat ik werkelijk dacht dat het een miskraam zou worden, maar niets is minder waar.. de miskraam die ik heb gehad waren de lichte krampjes niets vergeleken de "groeipijn" van mijn bm...

ik zou over een dag of 2 nog eens testen.. of lekker elke dag als je dat liever doet.. bij mij werden de testen iedere dag iets duidelijker.. en een vk bellen ipv een ha.. zij kan evt een afspraak maken voor een vroege echo om je onzekerheid weg te nemen....

knuff

19. happymama

happymama Niet meer actief

ik denk zwanger .
    buik pijn had ik af en aan mijn hele zwangerschap dus is niet erg .
    als je nog steeds twijfeld zou ik even met je verhaal en je testen naar de huisarts gaan hij zal best wel een bloed testje bij afnemen !!!!!!
    succes meid !!!!

20. alicianoell

Sep 1, 2009
    76
    0
    6
    limburg
    Good morning lady's:)

Nou vanmorgen was mijn temp toch wel wat gedaald. Verlies ook nog steeds bloed, dus dacht oke nu is het over. Kan mijn nieuwschierigheid toch niet bedwingen dus kom net van de kruidvat. Het 2de streepje komt in ieder geval nog steeds tevoorschijn. Kan niet echt zeggen of hij al wat donkerder is dan gister, voor mijn gevoel wel iets. Kijk het morgen nog even aan, anders maak ik een afspraak om bloed te prikken.

liefs

Share This Page