gewoon ongesteld of toch zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jojotje, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojotje

Jojotje Lid

1 apr 2010
    7
    0
    0
    hallo

2weken geleden dus 1week te vroeg heb ik mijn maandstonden gekregen dit was geen bloed maar bruinverlies soms 2dagen dan 2dagen niets meer het heeft niet doorgezet.
    Nu vraag ik mij af of ik eventueel zwanger ben.
    Het klinkt misschien raar maar toch.
    Dus ben ik gisteren naar apotheek geweest achter 2testen.
    de eerste test was in de namiddag en toen kwam er binnen de 10 min een lijntje en dit bleek er dus dat er 2 verticale lijnen in het test venster stonden(test goed uitgvoerd). En dat vond ik raar dus heb ik vanmorge terug eentje gedaan en daarin kwam er in 1min een heel dun vaag streepje je moet wel goed kijken maar als je het in het licht houd zie je een streep staan. Ik weet niet wat ik moet doen nog eens testen of is het vals alarm?

:(

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi jojotje,

Aller eerst is het belangrijk dat je de test afleest binnen de aangegeven tijd wat op de gebruiksaanwijzing staat. Alles wat daarna verschijnt is niet betrouwbaar!
    Ik zou nog een paar daagjes wachten en dan nog eens een test doen, je kan dit ook bij je huisarts laten doen.

Imke

3. Jojotje

Jojotje Lid

1 apr 2010
    7
    0
    0
    Wat betekent dat bruinverlies dan? Want dit heb ik nog nooit meegemaakt. Een test ga ik niet meer doen. Ik ga ineens naar de huisarts dan weet ik het zeker. Alle sinds bedankt.

4. Jojotje

Jojotje Lid

1 apr 2010
    7
    0
    0
    Wat ik nog vergeten te melden heb. Sinds die 2weken heb ik telkens maar soort van menstruatie krampen maar niet zo hevig als ik ze moet doorkrijgen. Ook voel ik mij opgeblazen ik sta ermee op en ga ermee slapen.

groetjes

Deel Deze Pagina