Dag dames, Graag zou ik na mijn bevalling een sluitband gaan dragen, maar nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft. En of het wel degelijk werkt zoals er wordt gezegd. Alle reacties zijn welkom!
Ligt eraan denk ik waarvoor je hem wilt gebruiken, ik heb een sluitband 1 wk gedragen en vond het heerlijk steun geven. Ik had verder geen 'rede'waarom ik hem wilde dragen.
ik heb ivm bekkenklachten na mijn ks een sluitband gedragen. Vond het heerlijk. zorgde ervoor dat alles wat minder schoof en ik iets makkelijker kon draaien in bed
Ik heb een sluitlaken inmiddels, gelezen dat dit voor vrouwen met bekkenklachten fijn is na de bevalling, dus ik ga het eens proberen.
Nou de reden dat ik hem wil gebruiken is het verstevigen van de buikspieren (waar ze ook voor zijn dacht ik ) en zodat je wat meer steun hebt in de eerste paar dagen/weken. Maar wat ik lees is dat hierdoor ook je buikspieren weer sneller in vorm komen....
ik hoop ook dat het wat doet voor de buikspieren! dat is ook de reden dat ik er een van motherwear heb aangeschaft.. heb m nog niet gebruikt.. hoop dat het werkt!