vraag over zwangerschapsvitamine

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miss, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi,
    ik lees overal dat de zwangerschaps mulitvitamine ook wel kunnen helpen tegen vermoeidheid? is dat zo? nou is mijn probleem dat die pillen vrij groot zijn en ik kan geen pillen slikken. ik slik wel foliumzuur die zijn net te doen. weet u misschien een oplossing? of pilletjes die niet zo groot zijn?
    ben namelijk heel erg moe en futloos en heb geen eetlust. maar heb nog wel een zoontje van 2 en een half rondlopen hier!! dus een beetje energie erbij zou wel fijn zijn hahaha.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja, een multivitamine zou je zeker kunnen helpen.
    Ik weet niet welk merk de kleinste pil heeft ( misschien is hier in een forum wel iets over geschreven?). Die van centrum materna zijn redelijk goed te doen vind ik. Die van etos zijn vrij groot vlg mij. Je kunt ook floradix pillen of drankje nemen, krijg je ook wat meer energie van.

Mirjam

3. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    oh ja floradex had ik ook bij mijn zoontje dat is een goede tip idd dat ga ik straks halen. dan heb ik nog een vraagje.
    ik heb van kruitvat merk vitamne D pilletjes voormijn zoontje, kan ik die ook gewoon innemen als vitamine D?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja die kun je ook voor jezelf innemen ja.

Mirjam

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ok heel erg bedankt!!

Deel Deze Pagina