Hoi meiden, De titel zegt het al. Ik maak me een btje zorgen. Ik voel nog steeds mijn beebje niet. Bij sommigen zie ik dat het al met 16 weken is en dat het meestal tussen de 19 en 20 weken begint. Vorige week echo gehad en alles is goed, maar toch maak ik me een btje zorgen. Wie kan me geruststellen Liefs Monique
Hoi Hoi Je hoeft je nog geen zorgen te maken hor, vanaf 28 weken moet je de kleine iedere dag voelen. Nog eventjes en dan kan je ook genieten hor! Succes! Groetjes dieneke
hoi hoi ik moet eerlijk zeggen dat ik mij ook al zorgen begon te maken ben zwanger van de 5e en dan zeggen ze dat je het eerder voelt maar gisteren dan eindelijk de baby gevoeld heel zachtjes wel maar duidelijk de baby ik zou zeggen ga eens rustig liggen concentreer je en ontspan je vooral misschien dat je dan heel zacht je baby voelt trouwens kan het bij de eerste zelfs langer duren voor je je baby voelt als je het echt niet vertrouwd bel dan even de verloskundige zij kan je gerust stellen groetjes nathalie
Maak je geen zorgen. Ik voelde Lenore pas met zo'n 25 weken! Vond het wel jammer, want anderen in mijn omgeving voelde hun kindje wel. (Beetje jaloers..) Het kan ook aan je placenta liggen. Bij mij lag 'ie aan de buikzijde, dus voel je het nu eenmaal later. Bij twijfel moet je gewoon je verloskundige bellen. Je mag dan vaak langskomen om even naar het hartje te luisteren. Veel succes met het afwachten. Groetjes, Lotte
ik voelde de beeb pas rond 26 weken, mijn placenta ligt aan de voorkant en daar door voelde ik het vrij laat.
Dont worry's! Ik ben nu ook in m'n 21 weken en vanaf nu voel ik "het" echt. Wel al eerder gedacht of het wel of niet zo was maar op een gegeven moment was het wel duidelijk. Vriendinnetje van mij voelde het pas met ruim 22 weken.
Ik voelde de kleine ook pas rond de 21 weken.. Heb de placenta ook aan de voorzijde liggen.. Dus nog ff geduld, maar dan heb je er ook wat voor terug!
Maak je geen zorgen! Ik voel ons kleintje enkel als ik 's avonds rustig in de zetel ga liggen en mij ontspan of 's morgens als ik nog even in bed blijf liggen. En er zijn dagen dat ik helemaal niets voel...
Ik dacht dat ik het nog niet voelde, maar toen ik er over sprak met een vrouw die precies even ver in haar zwangerschap was en haar liet beschrijven wat zij dan voelde herkende ik dat meteen, dat had ik ook al een tijdje... Ik dacht dat ik een lichte por zou voelen van een voetje of elleboog ofzo, maar nee. Bij sommige vrouwen wel, dus als je daar op wacht en bij jou voelt het anders kun je lang wachten. Maar bij haar, en bij mij, waren de eerste tekenen een "plop" helemaal onderin je buik, zoiets als een luchtbel in een dikke voeistof plopt. Later wat geborrel, zoals je soms ook in je darmen hebt, maar dan onder, voorin je buik. En dat breidde zich heel langzaam uit naar duidelijker herkenbare bewegingen. Ik voel het vooral als ik een tijdje heb bewogen en vervolgens een tijdje stil zit. En nu als ik een tijdje naar voren geleund zit. Vind de kleine niet prettig, geloof ik. Maar ik sprak een andere zwangere vrouw die vindt dat het daar helemaal niet op lijkt, op geborrel. Maar goed. Voor mij dus wel.
Bij mij lag de placenta ook aan de buikzijde en ik voelde haar pas met 22 wk, en dan heel lichtjes. Daarna voel je de baby steeds een beetje meer, maak je geen zorgen!