Hallo meiden, Ik heb een vraag over mijn kwaaltjes. Ik maak mij er gelukkig geen zorgen om, al spookt de gedachte dat het mis is wel in mijn hoofd rond af en toe. Achteraf gezien had ik best wat kwaaltjes voor NOD, ik was behoorlijk misselijk de hele dag, echt tegen overgeven aan. En ook erg prikkelbaar en emotioneel. Merkte dus erg duidelijk dat er hormonen in het spel waren. Test gedaan en (licht) positief. Nu sinds een dag of 5 heb ik eigenlijk nergens last van, ben niet moe, niet misselijk meer, niet echt emotioneel, wel wat prikkelbaar trouwens. De kwaaltjes zijn gewoon weg. Daardoor wil het kwartje "ik ben zwanger" niet vallen. Ik besef het niet. Dat had ik bij de andere kids wel meteen. Maar goed, dat is een ander iets. Kan het zijn dat mijn lichaam eerst even moest wennen aan het hcg en er nu aan gewend is? Het is niet mijn eerste zwangerschap trouwens en bij de andere kids had ik sowieso niet veel last van kwaaltjes. En als dit het niet is, wat kan dan de reden zijn dat behoorlijk heftige kwaaltjes na een paar dagen verdwijnen? Zijn er trouwens meiden die dit herkennen? Ben erg benieuwd! Groetjes!
Iedere zwangerschap is anders en de kwaaltjes komen en gaan Vorige zwangerschap heel veel kwaaltjes en toch ging dit mis...nu deze hele zwangerschap weinig tot geen last (nu wat maagzuur) en ben al over de helft Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan meid!! Liefs
Dankje! En ik geniet zeker! Vroeg het mij alleen af. Ik klaag niet hoor! Liever zo zwanger, dan met alle kwaaltjes inbegrepen. Jij ook flink wat op je bord gehad voor dit ukkie bij jullie mocht komen! Geniet er ook van! Maar dat doe je vast met volle teugen. (Op de maagzuur na dan. )