Oh oke dat wist ik niet.. Heb pas 17mrt weer een controle afspraak en dan zou ik het vragen ( van de vruchtbaarheid ).. @nien2302: (voorzichtig) gefeliciteerd!
die dag erna positief getest weer en was nu duidelijker. Dus nu zijn we 4 wk en 4 dg zwanger hihi. Erg leuk!! die buikpijntjes heb ik af en toe maar die had ik ook bij stef dus het zal wel goedkomen !
Van harte gefeliciteerd! Die buikpijnen kan ik me ook nog wel herinneren, had de hele eerste 12 weken menstruatie-achtige buikpijn... Ik hoop dat je een goede zwangerschap zal hebben!
jaa het is idd beetje menstruatie achtige pijn. En gelukkig dat ook jij het herkend..ik hoor het wel van meer meiden. Ik vind het wel weer heel spannend hoor allemaal. Even de 12 weken weer doorkomen haha. hoest met jou en de rest?
Nien2302, Gefeliciteerd hoor!! Super! De eerste spannende weken eerst maar voorbij, vond ik zelf best lang duren Ik hoop dat alles goed mag gaan!
Dank je Ylvi..ik vind het ook echt spannend hoor. Al maak ik me niet zo druk als vorige keer...tijd gaat sneller voorbij nu ik er eentje heb rondlopen. Kheb niet alle tijd om de doem scenario's voorbij te laten trekken..alhoewel ik er in bed wel eens over nadenk...naja hoort er ook bij morgen alweer 5 wk!
Late reactie, sowwy! Hoe gaat het met jou? De tenniscompetitie begint zaterdag. Hb net getraind en krijg m'n arm nu bijna niet meer de lucht in.. Aaaargh!! Zaterdag toch maar wat naproxen slikken. We mogen toch pas in mei beginnen met proberen, dus nu kan het nog. Naproxen zou sowieso snel uit je lichaam zijn, volgens reumatoloog.
ahh naar meis ...naproxen is idd zo je lichaam uit dat kun je gerust nemen hoor. Hier gaat het goed..volgende week donderdag eerste echo zo spannend..vind het toch weer een beetje eng haha. Nouja we gaan gewoon uit van een goede echo...ik ben flink misselijk en vreselijk moe dus mn lichaam doet wel zn werk Wel heb ik nog steeds zo'n pijn bah...wanneer werd dat minder bij de anderen? Ik had zo gehoopt op een pijnvrije zwangerschap...Misschien moet het nog inwerken allemaal...en wil ik te snel...
Hoop dat je snel pijnvrij wordt! Ik heb zaterdag competitie gespeeld en heb nergens last van gehad.. Echt super!
jaaa goed ) precies zo ver als ik dacht ..groeit goed en mooi kloppend hartje dus wij zijn erg gelukkig !! Wat goed dat je fijn competitie hebt kunnen spelen..blijkbaar zijn de ontstekingen toch aardig geremd over het algemeen! wanneer mogen jullie nu beginnen?
Hallo ik heb SLE hoord ook bij reuma. Ik begon echt klachten te krijgen na mijn eerste zwangerschap. 2e zwangerschap tot 20 weken dagelijks bloedverlies gehad.. stond streng onder controle. Ik slik plaquniel ook tijdens de zwangerschap.
Super dat de echo er goed uitzag!! Hoe gaat het met de klachten? Nog niet pijnvrij? Gisteren ook weer competitie gespeeld. Vannacht erg last van knie, 2 naproxen gepakt en nu nergens meer last van! Tijdens het tennissen sowieso nergens last van gehad. Wij mogen in mei beginnen. Vind het allemaal een beetje lastig nog met wanneer de beste tijd is. Maar heb nu zo'n app die zegt dat het rond 18 mei moet gebeuren haha. En heb ovulatietesten besteld, afgelopen maand en deze maand al eens geoefend met die streepjes .. Het is nog even wennen!
@littledreamer, dat lijkt me ook heftig. Bloedverlies tot 20 weken! Heeft dat dan te maken met SLE? Weet niet precies wat voor vorm dit is... En inderdaad, wordt een spannende tijd. Maar we kunnen niet wachten.. kon ook wel een babyboom zijn in m'n omgeving haha..