Ik ben nu 10 weken zwanger, en slik nog steeds Fem Natal van Davitamon. Multivitamine met foliumzuur. Vind het een fijn idee dat ik, naast foliumzuur, ook allerlei andere vitamines en mineralen binnenkrijg. Maar na 10 weken mag je in principe ophouden met foliumzuur. Wie weet een ander product dat goed is om te slikken als opvolging van multivitamine met foliumzuur, zonder vitamine A? grt
Ik heb tijdens de zwangerschap van Esmée en nu ook weer VSM puur mama zwangerschapsvitamines geslikt. Kun je de hele zwangerschap door blijven slikken.
toen mijn ijzer aan de lage kant raakte door de zwangerschap raadde mijn vlos aan gewoon door te gaan met de femnatal. Dat er foliumzuur in zit maakt verder niets uit. Ik hoor zowiezo bij veel andere ook dat hun vlos de femnatal aanraad gewoon omdat het gewoon een goed, compleet middel is. Die foliumzuur maakt echt niets uit...
Ik ken mensen die hun hele leven foliumzuur slikken... schijnt goed voor de hersenen te zijn. Het kan geen kwaad hoor.. gewoon lekker je vitamines blijven slikken!
Fem Natal kun je ook je hele zwangerschap doorslikken hoor..Er zijn onderzoekers die zeggen dat het juist aan te raden is om je hele zwangerschap foliumzuur door te blijven slikken, dus niet te stoppen na die 10 weken. Ergens heb ik dat een poosje terug op tv gezien, maar ik heb geen idee meer waarom het beter was...
Een teveel aan Vitamine A wordt afgeraden, ben even kwijt waarom maar ik denk dat je hier wel iets over kan vinden op voedingscentrum.nl Vitamine A zit ondermeer in lever(worst) e.d. Dit mag je wel eten maar niet teveel. Pien
er zijn ook speciaale vitamine voor mama en baby ik slik zelf als van af het begin omdat daar toch ook al folium in zat en je kan het gewoon door blijven sliken.
Ik heb het aan het begin van mijn zwangerschap de gyn gevraagd. Hij zei dat veel vrouwen aan het eind van de zwangerschap foliumzuur tekort komen en adviseerde juist om het de hele zwangerschap te blijven slikken
hEy Veertje, een vraagje. Ik slikte namelijk ook Davitamon en ik merkte dat ik daardoor al een maandje diaree heb, is niet zo heftig maar is toch wel lastig. Heb jij ook last van gehad? En ik hoorde dat er veel vrouwen gravitamon slikken en daar zitten niet zoveel vitaminen en mineralen, namelijk 50 % anbevolen dagelijkse hoeveelheid en indavitamon zit 100 % ervan. Nu zit ik te denken dat ik misschien te veel heb binnen gekregen? Groetjes Baby25