Haai mede zwangeren daar ben ik weer... (heerlijk dit forum!! ) Ik vroeg me af tot wanneer jullie op je buik sliepen, ik slaap namelijk altijd op mn buik ookal heb ik al een aardig buikje het voelt nog niet vervelend dus ik dacht dat kan nog wel, maar nu twijfel ik ineens wel een beetje of dat wel goed voor de kleine is? Liefssss
Ja weet niet wa goed of net niet is maar sinds ik weet dat ik zwanger ben slaap ik alleen nog maar op mijn zij....nu helemaal heb echt al een giga buik voor 16 weken...slaap wel heel slecht mede daardoor...maarja....
volgens mij kan dat voor jou nog geen kwaad hoor, ik ben geen buik slaper, dus altijd op mijn zei, en als ik nu iets te ver door draai voelt dat niet prettig. jou beebje heeft nog alle ruimte, dus pletten zul je hem echt niet, ik denk dat je het snel genoeg aanvoelt wanneer het niet meer prettig ligt.
ik slaap nog steeds regelmatig op m'n buik hoor, ik word soms ook wakker op m'n buik maar meestal is 'zijslapen' toch prettiger.
was ook een buikslaper, weet niet meer precies wanneer de omschakeling was. je merkt het vanzelf wel wanneer het niet meer lukt. dus als het nog kan, geniet ervan!
Mijn vk zei dat het geen moer uitmaakt en dat je gerust op je buik mag slapen...Als het niet meer gaat merk je het vanzelf. Maar zij kent zelfs vrouwen die tot en met de 9e maand op hun buik geslapen hebben
Hier tot op het einde van de zwangerschap...nergens last van gehad...al was de kleine het er af en toe niet helemaal mee eens!
Ik ben ook een buikslaper maar sinds ik weet dat ik zwanger ben voelde het toch niet meer goed om op mn buik te slapen. Daardoor heb ik wel heel wat nachten slecht geslapen en ik kijk er echt naar uit om na mn zwangerschap weer lekker op mn buik te liggen! Soms zie ik mn man op zn buik slapen en dan ben ik gewoon echt jaloers!! Maarre.. ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die na meer dan zeg 30 weken zwangerschap nog op hun buik kúnnen slapen.. buiten dat het met mn flinke buik gewoon niet meer kan.. die kleine jongen van mij begint al te protesteren als ik net wat te ver op mn zij lig en het ligt ook niet lekker, dan voelt het zeg maar alsof ik per ongeluk op de afstandsbediening van de tv ben gaan liggen, maar dan is het een beentje of schoudertje of knietje! Op mn rug slapen gaat nu ook niet meer, maar dat heb ik nog wel gekund tot een week of 30.
Idd, ik weet dat het geen kwaad kan, maar ik krijg me toch een commentaar van de baby als ik dat doe.... Dan is op de zij slapen toch fijner, daar moet ik het dan maar mee doen. Met dat getrappel valt al helemaal niet te slapen.
Ik kon bij mijn eerste zwangerschap nog bijna tot het einde van de zwangerschap op mijn buik slapen. Heeeeeeeerlijk vond ik dat! Het kan echt geen kwaad voor je kindje. Nu slaap ik ook nog op mijn buik en heb er nog geen last van. En ik heb een beste behoorlijke buik bij 16 weken zwangerschap... Lekker van genieten zo lang het nog kan!
Ik sliep soms op mn buik maar lag al snel niet lekker meer. 'k Slaap wel op mijn zij maar dan wel helemaal opzij gedraaid, m'n buik ligt dan lekker op 't matras. Kleine uk vindt het volgens mij allemaal wel prima.
Echt op mijn buik slapen doe ik niet meer, ligt gewoon niet zo lekker op zo'n bult. Ik lig nu best vaak op mijn buik met 1 been helemaal opgetrokken, dus half op mijn buik zeg maar. Maar ik slaap ook prima op mijn zij en soms ook op mijn rug. Ik lig nog wel regelmatig op mijn buik even iets te lezen in bed, dat gaat nog prima. Toen ik zwanger was van Eva lag ik na de 20 weken echt niet meer op mijn buik. Ik vond het niet helemaal lekker meer liggen maar ik vond het vooral eng om mijn kind te pletten
Ik slaap nog steeds op mijn buik.. Maar als ik 's nachts wakker word om te plassen, dan kan echtniet op mijn buik liggen. Ook als ik een harde buik heb is het niet fijn. Maar over het algemeen lukt het nog steeds en het is nog steeds fijn. Ik ben echt blij dat ik het nog kan!
Ik begin nu meer op mijn zij te slapen.. Soms nog op mijn buik met opgetrokken been. Maar op mijn buik ligt sinds deze week niet prettig meer! Hiervoor altijd gewoon lekker op mijn buik geslapen hoor hihi. Behalve op het begin, tot de 12e week ofzo. Toen had ik zo'n last van mijn darmen dat het zeer deed als ik erop lag.
Sinds dat ik weet dat ik zwanger ben slaap ik bijna niet meer op mijn buik. Was veels te bang dat ik alleen al het kleine vruchtje zou kunnen pletten Maar sinds dat ik 10 weken was heb ik het helemaal afgeschaft want het begon niet echt lekker te voelen. Ik kreeg een beetje zeurderige buikpijn als ik erop had gelegen.
Ik kan nog steeds op mijn buik liggen. Niet altijd comfortabel, maar lukt wel. Zo lig ik ook vaak, heerlijk, helaas mag dit absoluut niet meer van mijn cesarpeut.
Jeutje! Wat lief zoveel reacties! Bedankt lieve mensen, erg gerust stellende verhalen, waar het dus op neerkomt is, zolang het nog lekker ligt gewoon lekker op je buik blijven slapen! Kon me geen beter antwoord wensen Bedankt!!!
Hier ook een echte buikslaper, heb mezelf moeten aanleren op mn zij of rug te slapen.. en dat gaat nu redelijk. Vind het op mn buik ook niet lekker liggen, krijg dan een pijnlijk gevoel. Maar het kan zeker geen kwaad hoor, er zit genoeg vruchtwater in wat je kindje beschermd, en water kan niet in deuken