Goeiemorgen allemaal, Ik zit een beetje te twijfelen. Mijn vriend en ik willen heel graag een 2de ,ik zou het liefste nu al willen stoppen met de pil maar eigenlijk vind ik mezelf te zwaar om nu zwanger te worden ben 1.64 en 85 kilo.Ik heb een kindje van anderhalf .Mijn vriend is sinds een paar maanden voor zichzelf begonnen en tot nu toe gaat dit goed gelukkig we hebben ook een eensgezinswoning dus het kan eigenlijk wel , maar mn moeder zegt bijv ik zou er niet aanmoeten denken om nu al weer zwanger te worden dat het zwaar wordt met 2 jonge kinderen.Terwijl ik denk dat het juist leuk is kunnen ze dalijk met elkaar spelen enzo.en mn vriend wilt het ook wel alleen dies er mindr mee bezig dan ik ,iemand miss btjee advies van dak btr nog even kan wachten of gewoon stoppen met de pil want je weet nooit wanneer je zwanger raakt.kheb zelf nog n box kinderkamer van mn kindje krijgt de 2de en de 1ste krijgt dan nieuw bedje en kastje speelgoed hebk in overvloed, dan zou ik alleen n kinderwagen moeten dalijk en kleertjes etc.Ik trek mij altijd snel aan wat andere vinden vandaar dat ik hier nu ook mn berichtje neerzet dak dan miss meer weet wak moet doen of wil doen