\ heb je geen hobbies? Of een hond ? Misschien kun je je daar op focussen... Mijn vader was nadat hij gestopt was vaak in de stad te vinden.
Ik rook al een stuk minder hoor, inderdaad door de hond en auto gaan rijden en als ik weg ga gewoon mijn sigaretten niet mee nemen. Alleen stoppen is moeilijk. (en nee ik doe mijn sigaretten niet uit huis want anders draai ik door zit tussen mijn oren)
Tja weer die koffie he, die is funest. (wist trouwens niet dat koffie ook slecht was voor je baby, weer wat geleerd.)[/quote] Heb je mijn TIP ook gelezen?,want daarom ben je dit topic toch begonnen. Wil je graag stoppen?en daarna gestopt blijven? Zou je,ook al is het met moeite,250,- kunnen missen. Als je JA zegt,zou ik er snel werk van maken,succes!
Hoe oudbollig het misschien ook is, er zit wel een kern van waarheid in, je wordt gewoon gezien als "groepje" met zo'n onderschrift. Of je het er nu mee eens bent of niet, denk niet dat jullie niet voor niets dat onderschrift hebben weggehaald of wel? wat betreft dat aso topic, misschien handig om de topictitel en het eerste berichtje te veranderen? aangezien de meeste mensen daarop reageren en niet eerst honderd pagina's gaan lezen voor ze reageren. Dus dat heeft niets met slecht lezen te maken denk ik maisy. Verder sluit ik me helemaal aan bij LindaEjimofor Nog een niet roken tip, accupunctuur ik weet niet of die al gezegt is , ga geen weet ik hoeveel pagina's terug lezen.(lezen is niet mijn sterkste kant
Senna ik heb het over DIT topic Ik bedoelde dat je dit topic maar eens beter moest doorlezen en dat "wij" allesbehalve op uitlokking uitwaren maar de meid steunden
En daar geef ik Maisy gelijk in. Maar iedereen leest op een andere manier, de een ziet het als afz.ken en de ander pikt het positieve eruit. Negativiteit zit in je of niet, ik voel me door niemand aangesproken! Zo nog ff een peuk en dan naar bed
Mijn tip is schuldgevoel dat mijn kind onderstaande kan krijgen, is mijn grootste angst geweest en enige hulpmiddel om te stoppen: Een klompvoetje of een hazenlip. Te vroeg te geboren worden. Een te laag geboortegewicht (minder dan 2.500 gram). Bij rokende vrouwen komt dat twee keer zo vaak voor als bij niet-rokende vrouwen. De babys van rokende vrouwen zijn gemiddeld 200 gram lichter. Overlijden tijdens de zwangerschap door loslating van de moederkoek Overlijden tijdens de geboorte. Overlijden door wiegendood in de eerste maanden na de geboorte. Een verminderde longfunctie, oorinfecties, astma en bronchitis
Ja ik haakte ook ff op iemand anders in (teruglezen) toen was het leed al geschied helaas. Jij was degene die dat andere topic erbij haalde, als we het toch over GOED lezen hebben
Ik snap wat je bedoelt maar toch heb je het verkeerd geformuleerd, dus niet vreemd dat ik dat zo lees
Ja de gevolgen kennen we geloof ik wel allemaal daar ben ik al mee doodgegooid! De tip van Senne hierover vond ik trouwens wel een goeie. Ik zei dat ik net een sigaret ging roken, maar ik heb hem nog steeds niet gepakt, hij kijkt wel de hele tijd naar me en hij fluisterd: "pak me dan pak me dan.... )
BiBiche Ik ben ook zo gestopt hoor, ik rookte op een gegeven moment 2 a 3 sigaretten en na elke sigaret voelde ik me zo schuldig en bang en slecht van mezelf voor het kind dat ik ook niet meer inhaleerde en uiteindelijk maar helemaal ben gestopt. Het is inderdaad een TIP. vind ik ook een hele goeie