Ik rookte ook drie pakjes perdag. Toen mijn test positief was heb ik nog gerookt maar ben toen naar 2 sigaretten per dag gegaan. Maar in die week dacht ik bij zelf wat zijn 2 sigaretten ik kan net zo goed helemaal stoppen. En dat is me gelukt, ik rook nu helemaal niet meer. Want ik doe het tenslotte allemaal voor me kleine meisje.
Jammer dat er hier weer dames zijn die flauwe opmerkingen neer zetten hier. Om maar weer even on toppic te gaan. Wat bij mij hielp om te stoppen met roken was, zodra ik trek kreeg in een sigaret om dan even te achter de pc te gaan zitten en bijv. even te forummen. Je bent dan bezig en denkt er niet meer aan.
ohhhhh dames dames toch ga jullie schamen Tja en zo heeft iedereen een mening over roken hier. Jet hier is nu twee dagen geleden echt gestopt =D> ik heb het zwaar geef ik toe.
Ik reageer eingelijk niet in zulke topics, maar doe het toch! Iedereen weet dat het slecht is om te roken tijdens de zwangerschap en ook als je niet zwanger bent, maar voor sommige is het heel erg moeilijk nou dan steek je toch een een peukje op. Is beter dan stress voor je kindje en al ben je gestopt moet iedereen in je omgeving stoppen, want rookt er 1 in huis of bij familie rook je passief mee en slaat er een keer zo hard in. Ieder voor zich ieder zn mening, maar goed ik denk er zo over! Ik heb er geen moeite mee wie of wat iemand doet! Zwanger of niet zwanger.
Ik was ook een stevige rookster . Ik heb geprobeerd te stoppen maar bij mij word dat meteen een hele depressie dus rook ik ong 5 cigaretten per dag. Ik kan je dan ook geen tips geven want ze lukken bij mij ook niet. De meningen zijn hier idd over verdeeld , maar iedereen doet dingen op zijn eigen manier. Ik hoop dat jij wel kunt stoppen , suc6 daarmee! liefs caroline
Lees de vraag eens die in het begin wordt gesteld, er wordt geen mening gevraagt, maar advies en tips. Zo krijg je dus weer een discussie om niks, bah!
Daarom wordt er in mijn huis niet gerookt en kom ik nergens waar gerookt wordt... (maar das meer omdat ik er zelf doodziek van word sinds de zwangerschap)
Het is trouwens niet goed om zo plotsklaps te stoppen met roken als je ontdekt dat je zwanger bent. Denk ook aan je kindje....die heeft ook nicotine gekregen en moet dan ineens afkicken....denk daar maar eens over na. Rook dan door, maar wel wat minder, maar zomaar stoppen is niet goed voor het kindje.
ik probeer zelf ook te stoppen en heb zelf ook al de stoppen met roken kit van etos in huis,maar moet zeggen,ook hier gaat het niet zo makkelijk. ik stop elke keer een dag of 2,3 en dan hou ik het niet meer,maar ik denk maar zo,die 2 of 3 dagen zijn dan weer mooi meegenomen.
hmm.. ik zal mijn verhaal even afronden met de verborgen tip! Doe een belofte aan jezelf mbt het roken. Niet aan de rest van de wereld, want die boeit het uiteindelijk toch niet of je stopt of niet. Die kijken alleen maar hoelang je het vol gaat houden!
oef...jij durft! Eens kijken of ik daar antwoord op durf te geven... Ik ben niet light gaan roken, gezien dat schijnbaar net iets slechter is voor je.. Hoeveel rook ik...durf ik...jah ik durf...tussen de 10 en de 15 sigaretten per dag...teruggegaan van de 35-40...
Ik rookte ong. een pakje. Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik dat in een week afgebouwd naar nul. Ging me heel goed af. Zoals Gupsie zegt: je moet met jezelf de belofte maken dat je gewoon niet en nooit meer gaat roken. Helaas kreeg ik bij 9 weken een miskraam en ben toen weer gaan roken (rook nu wel minder dan voorheen), Balen, maar ja, je begrijp de teleurstelling ed he..... Zodra er een posi test in mijn handen is gaan de sigarettenw eer de deur uit!
Ik mis een antwoord: GESTOPT MET MOEITE die heb ik nog steeds, ben bang dat als het kindje er is ik zo snel mogelijk op het balkon sta. maar dat is voor later. In het begin als ik niet gerookt had mocht ik vanmijzelf ...... waar ik behoefte aan had, dus wel dat koekje of die mac donalds Dat heb ik steeds uitgebreid door de periode dat ik "iets mocht" langer te maken. En doe het nu dus nog
Ik weet niet of je hier iets aan hebt? Is de website van Stivoro met als onderdeel stoppen als je zwanger bent. Hier staan best veel tips op: http://www.stivoro.nl/babyfit.html Ik wil je heel veel succes wensen!
Hallo, Ik ben gestopt met behulp van acupunctuur. Het lukte me gewoon niet en toen heb ik dat geprobeerd en daar lukte het mee. Het zat volgens mij voornamelijk in mijn hoofd hoor wat ik heb het net zo moeilijk gehad als zonder acupunctuur maar ik had schijnbaar net even een duwtje nodig. Inmiddels ben ik nu 13 weken gestopt en ik kan nu zeggen dat ik er geen moeite meer mee heb om niet weer te beginnen daar heb ik tot 2 weken terug echt last van gehad. Gelukkig is mijn man ook gestopt om mij te laten doorzetten. Misschien kan je het ook zo proberen. Ik hoop dat het je gaat lukken. Groetjes van Daffie.
Veel water drinken, op een wortel knagen, rietje oid in je mond, krullen draaien in je haar alles om je vingers en je mond afleiding te geven Tijdens mijn zwangerschap heb ik gelukkig geen moeite gehad met stoppen, ik werd zelfs misselijk wanneer ik alleen maar de lucht van een sigaret rook..maar zodra ik bevallen was...oei wat een trek! Helaas ben ik ook weer begonnen met roken maar stop, en nu dus ook, zodra ik zwanger ben.. Succes!