Hoi , het is zeker niet makkelijk er zijn zoveel tips maar het moet gebeuren in het hoofd , als je er niet echt klaar voor bent lukt het niet! Ook ik heb dat probleem sinds ik wist dat ik zwanger ben minderde ik tot 3 sigaretten per dag nu sinds 2 weken ben ik er bijna helemaal vanaf het komt wel eens voor dat ik even bij mijn vriend ga voor eens een trekje te nemen ,stom eigenlijk want nu smaakt het helemaal niet en gaat mijn vriend al in een andere ruimte roken!Als ik het heel moeilijk krijg ga ik hier op het forum kijken over de rokers en dan schrikt het mij wel weer af want het gaat er soms hard aan toe! Veel succes . Groetjes Heidi
Ik wilde vanochtend een sigaretje roken maar in plaats daarvan perste ik een sinaasappel uit, daarna maar weer een boterham om de tijd te doden, maar tijdens de koffie.................helaas, weer gefaald! Tis wel grappig om alles te lezen, dus zo begint een oorlog dus, hihi. trouwens 1 a 2 sigaretten per dag vind ik heel knap, dat red ik helaas nog niet, denk dat ik rond de 10 zit.
Je bent de enige niet Believe, als het niet gaat, gaat het niet, simpel. Beter weinig roken dan helemaal niet en bol zitten van de stress, of dacht je dat die stress goed is voor de baby? Mijn gynae heeft me bij al m'n zwanegrschappen op het hart gedrukt dat ik niet mocht stoppen als het niet ging, omdat de stress een mk kan veroorzaken, en tijdens de borstvoeding kreeg ik van de vroedvrouwen hetzelfde te horen, je melkproductie gaat in no time weg.
Idd maisy je hebt helemaal gelijk. Bij dit soort topics word er vaak geroepen oh wat ben ik goed en oh wat ben jij slecht want je rookt nog. Iedereen weet dat roken niet goed is tijdens de zwangerschap . Ik ben ook van mening dat je lichaam gewend is aan de nicotine en als je dan zwanger bent en je stopt ineens lijkt me ook niet echt goed dan hadden er stappen ondernomen moeten worden voordat iemand zwanger word. Ik ben gisteren twee dagen gestopt maar ook ik ben een stress roker en gisteren avond was het ook erg zwaar en heb ik er eentje gerookt. Stress is ook niet goed voor je kind en zo kan ik er wel tig opnoemen. Ik zeg maar zo veroordeel nooit een ander zonder naar jezelf te kijken en we hebben al zo vaak topics gehad waarin de topic schrijfster finaal onderuit word getrapt omdat een ander een andere mening heeft . Vaak word er niet eens meer naar de vraagstelling gekeken maar direct een conclusie getrokken . Er zijn genoeg vrouwen die ongezond eten niet voldoende drinken of helemaal niet op die roze wolk zitten zoals bij andere. SO WHAT get a life en reageer niet zo fel naar anderen toe omdat jij vind dat jou leventje zo perfect is. Dus Maisy ik deel je mening en meer die hier gereageerd hebben uiteraard. Liefs Jet[/img]http://animatiegifjes.stophier.nl/smilies/dieet/stophierFatWoman02HL.gif
Hihihihi jullie zijn erg grappig. Wordt er vrolijk van. Denk dat ik me maar ook ga aanmelden bij de aso's.Hoop dat ik door de screening kom
wat maakt roken eigenlijk zo schadelijk voor je kindje? is dat de nicotine of de teer? of beide... Ik gebruikte namelijk voor mijn zwangerschap nicotinepleisters, maar nu niet meer, omdat ik ervan uit ga dat dat ook super slecht is. Met als gevolg, dat ik nu snak naar sigaretten!