Zwanger en roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door believe, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ik ben zwanger stop accuut met roken

1. Ik stop direct zonder moeite

2. Ik doe een poging maar lukt me niet

3. Ik rook gewoon door

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik weet dat de TS opnieuw is begonnen. Maar ik moet dit echt even kwijt:

@ Senna: Jammer dat mensen over een kam geschoren worden. Dat gebeurd helaas in de maatschappij al veel te veel. Denk aan racisme, discriminatie, etc. Om dan het onderstaande te zeggen....vind ik niet erg doordacht.

Ik vind het namelijk helemaal niet logisch om een bepaalde groep, wat voor groep dan ook, allemaal over een kam te scheren omdat je het met een aantal, of 50%, niet eens ben. Ik voel me, jammer genoeg, door je aangesproken, hoewel ik niet denk dat dat jouw bedoeling is.

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ehhh hoort iemand mij? Ik rook NIET en toch word ik over die kam van je geschoren. [-(

Enne trouwens dit komt me heel bekend voor dit gedoe met Senna, was zij niet degene die dat vorige topic ook zo deed? Je zou je er je beroep van moeten maken joh, zo met hart en ziel stort je je in de "roken' topics, meid ik heb bewondering voor je wanhopige doorzettingsvermogen wat dat betreft.

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Jees Senna...In welk jaar leef jij?

Ik zie je alleen oudbollige gedachtegangen beschrijven, jij schijnt te denken in *groeperingen*.
    Zijn we die tijd nou niet allang voorbij?

Daarbij zie ik je ook alleen maar schrijven dat JIJ, als individu, voor andere mensen denkt en voor het gemak ook maar even voor deze mensen schrijft...

Eigenlijk vind ik dat knap ASO...wanne join? :rolleyes:

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @senna, B.T.W ondanks dat ik me kan herinneren van het vorige topic, dat goed lezen niet jouw sterkste punt is, wil ik toch nog graag even dat je de eerste paar pagina's van dit topic leest of overnieuw leest, "wij" begonnen met steun geven aan de topicstarter , ja zelfs ik een niet rookster, dus hier komen relschoppen zoals jij het noemt was helemaal niet de intentie ;)

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

6. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
  7. Niet meer actief

Echt heel vermakelijk toch steeds weer die rook topics

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja lieve schat, je bent nog niet zo lang lid zie ik, maar tis idd om te zuchten, zo eindigt het altijd als het over roken gaat :rolleyes: Als je advies vraagt MOET je blijkbaar ook een heleboel cmmentaar slikken ](*,)

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Sorry believe...

Je zoekt steun om het stoppen met roken vol te houden...helaas is al 100 keer gebeleken zodra het woordje roken valt dat er dames als aasgieren afvliegen om hun mening dat het zo verdomde slecht is gewoonweg door je strot te duwen...
    Deel je die mening niet, dan ben je dus een relschopper...

Zwangerschap en roken is NIET op een volwassen manier te bespreken meiske...

Je krijgt je tips met daarachter aan een MENING waar je simpelweg niet op zit te wachten...

Tot slot ga ik je heel veel succes wensen met je poging te stoppen!

10. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Ik probeer steeds het roken uit te stellen, na het boodschappen doen, na het eten koken, na de afwas uiteindelijk lukt na de koffie niet, maar het heeft me er dan al weer 6 gescheeld. Normaal doe ik het voor en na het boodschappen, koken, afwas etc......

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    *snurk*

:rolleyes: do i need to say more..
    Jammer hoor..

12. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Ach wijffie ik maak me er allemaal echt niet druk om hoor ik snap alleen niet dat die mensen niet moe van hunzelf worden. Mij hebben ze er niet mee, aso of geen aso whatever, uiteindelijk zijn we allemaal aso's :)

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    idd jammer, had het geloof ik fijn gevonden om een topic te hebben waar rokers elkaar kunnen steunen.
    had ik wel wat aan gehad geloof ik

14. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Maar we mogen absoluut GEEN STRESS hebben ](*,)

Sorry, zelfs ik word een beetje synisch :oops:

15. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    hahaha! Hee, believe...wel goed van je trouwens. 6 zijn er toch weer 6 minder, he?!

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    dat topic is er hoor...echter je moet wel goed kunnen relativeren en over een flinke dosis zelfspot bechikken...

In gezondheid...*wat maakt mij.....Aso...enz*

Wees welkom!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zullen we dan nu over gaan tot het geven van echte tips voor mensen die balen dat ze roken EN zwanger zijn!
    Hier wordt toch niemand wijzer van....

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zou het dan nu goedkomen denk je El?

Beter zetten jullie dit soort topics gewoonweg gelijk op slot...

Vervelend voor de meiden die steunzoeken maar schijnbaar blijkt het toch NIET te bespreken...

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

toegegeven Elmo het blijft blijven die rokers topics......

;)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ik vind echt dat dat WEL moet kunnen. Gelijk op slot zetten lijkt me niet de oplossing.
    Elmo

Deel Deze Pagina