Hoi allemaal, Ik heb nogal wat vraagjes en aangezien dit voor mij allemaal nieuw is vind ik het fijn om wat meer te weten hoe en wat.. Ik heb al sinds 2 en halve week ongeveer af en toe heel erge krampen in mijn buik (onder). Sorry voor de omschrijving maar het is net alsof alles dan naar beneden wordt geduwd en de pijn is niet wat je noemt prettig. Nou is de kleine 2 weken geleden al ingedaald volgens de VK dus daar moeten de pijnen toch niet vandaan komen lijkt me. Tevens schiet die pijn ook steeds vaker door in mijn rug. Begint onderin en trekt zo naar boven wat erg pijnlijk is. Zijn dit nu dan al weken indaalings pijnen of voorweeën? Maandag moet ik weer op controle dus ga het de VK ook vragen maar misschien dat ik als nieuwsgierig aagje al eerder een antwoord heb op mijn vraag dus bij deze.....
Ik heb dat ook. Baby al ingedaald, het is nu al drie week aan het rommelen en een dikke week ook goed last van de rug. Bij mij zijn het voorweeen ze doen wel wat maar het zet nog niet door.
Tja lastig is dat he? Zou het iets te maken hebben met wanneer de bevalling begint of helemaal niet? Pfff..... Wachten wachten wordt er gek van!!!
Ze dachten bij mij wel dat het al eerder kwam. Maar blijkbaar zegt het niks wanneer de bevalling plaats vind. Morgen moet in voor controle weer heen. Vind het zelf lastig, want zelf ben ik eerder kapot dan dat in me goed voel. En dan straks ook nog de bevalling in gaan zo, zal wel zwaar worden