hallo meiden, ik ben vandaag 8 weken en 5 dagen zwanger.. is ons eerste kindje. alleen zit ik met angst... vanmorgen hevige pijn in me lies aan de linker kant en trekt door naar me been en rug pfff verloskundige gebeld om advies,ze gaf aan dat het me banden kunnen zijn omdat de baarmoeder aan het groeien is... 2 uurtjes later ben ik naar de wc gegaan en tref ik bloed aan helder rood bij het afvegen... (sorry voor de onsmakelijke beschrijving) een uurtje later alleen bruinig bloed in me inlegkruisje ..en ook weer met het afvegen het zelfde rood bloed.verder met ik misselijk duizelig en zijn me darmen flink geluid aan het maken ... al met al maak ik me heel druk!! verloskundige weer gebeld en die heeft een afspraak ingeplant straks om 15:45 voor een echo. eigenlijk zou ik maandag 5 november met me vriend voor de 1e echo gaan... en nu dit allemaal.. zijn deze klachten voor iemand herkenbaar? gr een onzekere mama
denk dat de klachten losstaand van elkaar voor meerdere mensen herkenbaar zullen zijn... darmen = typische kwaal bij zwschap... misselijk = tja... duizelig = kan ook zeker voorkomen, kan zijn dat je bloeddruk misschien te laag is kramp = kan idd bandenpijn zijn, maar deze mag niet te heftig zijn dacht ik... bloed = bruin is oud bloed, en het is normaal als je dit met jouw termijn verliest, dit kan namelijk nog van de innesteling zijn en dat stoot je lijf nu even af die oude troep. bloed = rood, dat is vaak een iets minder goed teken, maar t kan net zo goed zijn dat er een vaatje is gesprongen, je bent nu immers erg goed doorbloed in die regio. maar verstandig is het dan zeker wel om even contact op te nemen met je vk en liever voor niks erheen dan niet erheen en later slecht nieuws.... ik hoop dat alles gewoon goed zit! laat je het even weten?
Ik heb met ruim 9 weken ook eerst oud bloed verloren en daarna flink wat helder bloed, zonder stolsels. Bij de echo konden ze niks vinden wat de aanleiding daarvoor zou kunnen zijn, waarschijnlijk een gesprongen vaatje o.i.d.. Als het goed is ben je nu al geweest, ben benieuwd.
hay dames allemaal erg bedankt voor jullie reacties!!! geen goed nieuws er was schijnbaar iets mis met het vruchtje... verlies nu veel meer bloed en stolsels en heb heel veel pijn. We zijn er kapot van ik wist niet dat het zo'n impact kon hebben...
Jeetje wat vervelend, heel veel sterkte! Ik heb ook met 8 weken en een paar dagen een miskraam gehad en weet inderdaad dat het een impact op je kan hebben
dankje wel allemaal voor jullie lieve berichtjes!! voor de gene die dit ook hebben mee gemaakt.. hoe zijn jullie hier doorheen gekomen..?? ik voel me leeg en verdrietig... en waren jullie ook gelijk ziek/grieperig?