Hey hey, Ikke heb een paar vraagjes. Heb gister bruin/ rood verliesgehad en vannacht ook een beetje, maar ben ruim 4 weken zwanger! Nu ben ik dus erg bang dat er iets aan de hand is. Had er weer 2 testjes tegen aangegooit, clear blue zegt zwanger en kruidvat zegt negatief. Moet ik me zorgen maken? Nu is het weer heel licht het bloedverlies, bijn niks meer namelijk maar gister was het toch wel 4 druppels.
Blijft niet aanhouden, het is gedeelte helderrood geweest, maar heel groot gedeelte bruinig/roze. Heb huisarts al gebeld die denkt dat er gewoon een adertje is geknapt.
Een test blijft na een miskraam in veel gevallen nog even positief. Maar waarom dan de kruitvattest neg aangaf? Deze zijn meestal heel secuur. Ik zou dan ook gewoon even de verlsokundige bellen zodat ze misschien wat eerder een echo kunnen doen dan 8 of 12 weken zodat je eerder weet waar je aantoe bent. Er zijn meer mensen die wat bloed verliezen in het begin van hun zwangerschap maar in veel gevallen is roodverlies niet echt een goed teken.
Het bloeden is inmiddels erger geworden, denk ook dat het een vmk is gewordeb, heb me er bij neergelegd dat het mis is. Maar nog wel een paar vraagjes. Kun je een vmk krijgen als je geen krampen heb? Verlies enkel bloed ( klein beetje slijm) geen bloedstolsel. Heb een drukkend gevoel op me heupen en rug, en soms met bepaalde houdingen heb ik het gevoel dat mehele buik strak staat, ( huid ) Wat kun je tegen die drukkend gevoel doen? het doet geen pijn maar het is wel heel erg irritant
Nou wordt ik pas gek .... Heb een kutgevoel aan e rechterkant, alsof er ee touwtje om een spiertje heen zit en iets er iedere keerzachtjes aan trekt :s
dat kunnen je werkende bandenspieren zijn.. dat gevoel herken ik wel hoest met je bloeden? al minder geworden?
Ietsjes minder, ga er wel vanuit dat het nu wel mis is. Wil maadag even de huisarts weer bellen misschien kan ik dan de komende week een echootje krijgen
Jeetje meis... Sterkte. Hoop dat het wat anders is, maar je weet het niet . Goed idee dat je komende week een echo wilt.
huisarts zegt weinig te kunnen doen, moet met 7 weken bellen dan voor een echo direct, dan kunnen ze ook al eventueel een hartje horen.
Nou dat worden dan 2 spannende weken meis...hopelijk krijg je goed nieuws.. Ik denk dan niet (op uitzonderingen na misschien) dat ze het hartje dan al kunnen horen.. op de echo is het wel te zien. Laat je het ons weten als je meer weet? Groetjes
Hartje laten horen is moeilijk met 7 weken, maar soms lukt het Ik heb bij mn 8 miskramen helemaal geen krampen gehad.
Ergens denk ik ook wel dat het mis is gegaan, alleen heb en heel erg "bont en blauw"gevoel bij me schaambot, das enigste kutte momenteel. (sorry voor taal)
Het is even afwachten. Mijn eigen ervaring is dat mijn testen negatief werden na de bloeding. Ik heb vorige week ook een heftige bloeding gehad, dacht ook mn kindje te verliezen ik leek wel ongesteld. Gelukkig doet baby het heel goed en alweer 11 weekjes!
Hoi Alecia, Jouw verhaal klinkt heel herkenbaar. Ik had precies dezelfde klachten (alleen dan bij 7 weken zwangerschap). Omdat ik me zorgen maakte is er toch een echo gemaakt, en ja hoor, we zagen het hartje kloppen! Verloskundige kon bloeding niet verklaren, vaak komt het vanuit de baarmoedermond, deze kan makkelijk bloeden. Sterkte de komende tijd!
Klopt gister na het je weet wellen ook alweer wat gebloed. Maak me nu niet zo heel veel zorgen meer, ik zie het allemaal wel, laat het allemaal op me af komen, en van steekjes, misselijkheid, en moe zijn probeer ik nu te genieten, enkel me borsten heb ik nog geen last van