Hey meiden Ik wou gewoon ff mijn verhaal kwijt. Ons zoontje is nu ruim 4 mnd oud en eigenlijk zitten we nog niet echt op een zwangerschap te wachten, maar wij hebben vorige week 1x niet veilig gevreeen en heb heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Het heeft bij mijn vorige zwangerschap bijna een jaar geduurd (onregelmatige cyclus; totaal 7 cyclussen) voordat ik zwanger was, dus in dat opzicht lijjkt het niet direct logisch dat ik zwanger ben. Toch heb ik heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, terwijl ik geen kenmerken heb. Ik ben wel moe (maar dat zegt bij mij niet zo veel). Ik weet niet pcs wanneer mijn NOD is, maar als ik zwanger zou zijn, dan moet ik dat volgende week kunnen testen denk ik.... Het is wel heel dubbel hoor; aan de ene kant genieten we nog zo van ons kleine mannetje dat er van mij nog niet een kleine bij hoeft, maar aan de andere kant lijkt het me ook geweldig dat we er nog een kleintje bij krijgen! We houden het spannend hier! Liefs Susy
Dag Susy, Ik herken je gevoelens wel. Wij hebben nog geen kindje, maar zitten gewoon in een onhandige situatie om een kindje te krijgen. Tegelijkertijd heb ook ik heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Komende week valt mijn NOD, vanaf zaterdag wordt het spannend. Ook hele dubbele gevoelens dus. Ik geloof wel dat wanneer je echt weer zwanger zou zijn, de twijfels als sneeuw voor de zon verdwijnen, met twee kindjes geniet je misschien nog wel meer dan met één, omdat ieder kind weer anders is. Sterkte joh, Groetjes, Fay
Hi Susy, Nou, ik en emijn vriend hebben nog steeds gemengde gevoelens af en toe hoor. Ook al is mijn zwangerschap wel gepland en gewenst, toch als het dan zo is komt er veel op je af en denk je: 'kan ik dat wel', 'hoe is het om veel dingen straks op te geven' etc. etc. Tot overmaat van ramp had ik op een zondag een posi-test en werd de maandag erna mijn vriend per direct ontslagen. Hij is nu druk aan het solliciteren. Nou ja, zo heeft iedereen weer wat. We gaan er gewoon wat van maken met z'n allen: GO GIRLS!
hey meiden Bedankt voor jullie reacties. @Fay: Wat spannend! Ik denk idd dat de twijlfels als sneeuw voor de zon verdwijnen; ik ben inmiddels zelfs bang dat ik teleurgesteld zal zijn als ik niet zwanger blijk te zijn @Noppie: Wat erg dat je vriend ook nog ontslagen is. Heel veel sterkte ermee meid! Ik herken jouw gevoelens ook heel sterk van mijn zwangerschap. Het heeft best even geduurd en dan verwacht je dat je helemaal op een roze wolk loopt, maar dan kom je de hormonen tegen... Hoop dat je er wel lekker van genieten kunt! liefs Susy