Zwanger en roze donker afscheiding

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door wjvm, 23 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjvm

    wjvm Actief lid

    10 jan 2016
    342
    247
    43
    Goedemorgen allemaal,

    Sinds 12 december er achter gekomen dat ik ongepland zwanger ben geworden. Zeker welkom! 1e 2,5 jaar bezig geweest met hormonen etc. Dus even schrikken.

    Echter sinds zondag al roze veeg.. Maandag bij vk geweest, en het zat goed alleen te klein nog voor hartslag leken wel iets tr zien, maar te onzeker of t mij hartslag was.

    Nu hele week al wat veeg meer mindet weg.

    Maar vanmorgen toch wat donkerder ging even met de vagina douche naar binnen om te kijke...

    Wordt helemaal gek..

    Mijn gevoel zeg dat dit niet goed afloopt.
    Onderste foto is van begin van de week.

    Ik heb geen krampen, alleen wat buikpijn vd zenuwen en misselijk een beetje..

    Wie heeft dit gehad en was het toch goed?

    Officeel mag ik pas 30e weer voor een echo...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.187
    6.714
    113
    Vrouw
    Dus je had 12 december een eerste positieve test en 19 december toen al een echo. Vanwege het bloedverlies dan? In ieder geval niet zo gek dat je nog geen hartactie zag, want je zal misschien zo'n 5 weken zwanger zijn geweest toen.

    Hopelijk trekt het bloedverlies weg. En ik zou eigenlijk een waarschuwing plaatsen dat je foto's had geplaatst van het bloedverlies. Ik had verwacht een foto van een test te openen, dus het was wat onsmakelijk zo.
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  3. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik heb bij de laatste zwangerschappen ook bloedverlies gehad. Het ging af en aan. Gelukkig is het goed afgelopen. Zolang het hierbij blijft denk ik eerder aan een geknapt bloedvaatje
     
    wjvm vindt dit leuk.
  4. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.962
    1.729
    113
    Bij mij voorspelde dit nooit iets goeds helaas.
     
    wjvm vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.542
    26.115
    113
    Vrouw
    Idem...

    Bloedverlies is al snel 50/50 kans. Ik heb nooit aan de goede kant gezeten helaas
     
    wjvm vindt dit leuk.
  6. wjvm

    wjvm Actief lid

    10 jan 2016
    342
    247
    43

    Sorry had het misschien effe moeten melden.. Qua foto's.

    Omdat ik er niet mee bezig was, kwam ik uit dat ik zelf al 7 weken was, vandaar dat ik voor echo al mocht komen. Maar idd was deze te klein en nog weinig te zien.. Het kan zijn dat mijn zwangerschap niet goed zit een te klein en afbreekt of idd te vroeg een innesteling...

    Ik mag 30e weer om te kijken. Heb nu geen bloedverlies meer gehad.... Dus het is afwachten. Mijn gevoel zeg nog steeds het zit niet goed.
    Voel me niet echt zwanger, ja wel al buikje, en ik had nog bekkenpijn en die worden weer erger

    Het is afwachten....
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.630
    15.081
    113
    Nabij Utrecht
    Als je zwanger bent ben je beter doorbloed.
    Je moet daarom niet met iets hards als een vaginaledouche in je doos gaan "prikken" om te kijken.
    Grote kans dag je dan een bloedvat raakt waardoor er al snel een bloeding op treedt.
    Gewoon niet meer doen dus en nog een paar dagen wachten tot de volgende echo.

    Ps, gezien je testen zat je op 12 dec zo rond de 12 dpo.
    Tijdens de echo op 19 dec was je dus nog maar 19 dpo ofwel 4+5 dagen zwanger.
    En klopt het beeld gewoon met je termijn.
    De 30e ben je dan 6+2 weken en dan zou je idd al een hartje kunnen gaan zien.
     
  8. wjvm

    wjvm Actief lid

    10 jan 2016
    342
    247
    43
    Zwz spoelde ik niet nu. En prik ik er niet in en ging niet ver erin! Amper vinger kootje
    Met seks gaat tie er dieper in

    Maar heb sinds vrijdag zwz geen bloed verlies meer gehad.
    Voel me nie zwanger te minstens bij de 1e was ik gelijk misselijk...
    Nu alleen extreem moe. En bekkenpijn is wee4 erger.

    Je bedoelt weken ipv dagen denk.

    Vrijdagmiddag weten we meer...
     

Deel Deze Pagina