zwanger en sauna

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 5 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben nu 15 weken zwanger en heb ontzettend veel zin om weer naar de sauna te gaan. Graag zou ik jullie ervaringen hierover horen tijdens de zwangerschap en wanneer gingen jullie weer naar de sauna? Ik las namelijk dat het de eerste 3 maanden wordt afgeraden.

    Groetjes,
    Danielle
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Je leest hier zoveel verschillende dingen over. Ik zou het gewoon even aan je VK vragen.

    Pim
     
  3. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    hey,
    ik ben al 2 keer naar de sauna geweest, de 1e keer wist ik nog niet dat ik zwanger was. heb het aan de v.k gevraagd het kan geen kwaad je mag alleen niet in het dompelbad omdat je dan misschien flauw zou kunnen vallen. maar voor je kindje kan het echt geen kwaad. ik ben gewoon eerst rustig buiten gaan afkoelen, daarna voorzichtig douchen en dat ging perfekt. ga binnen kort weer. ;) heel veel plezier als je gaat!!!
     
  4. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb juist gehoord dat je het niet moet doen omdat die temperatuur wisseling dan veel te heftig is. Je kunt het denk ik het beste vragen aan je VK.
     
  5. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Als je voor je zwangerschap al gewend was regelmatig te gaan, dan is dat nu geen enkel probleem. Luister wel goed naar je lichaam. Ook de eerste 14 weken moet je even beter opletten of zelfs niet gaan.

    Succes en geniet ervan!
    Groetjes van Kiki
     
  6. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier kun je het een en ander lezen over sauna en zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina