hoi dames ik ben bezig met het bedje voor de kleine op te maken ben een beetje aan het experimenteren hihi nu heb zon stugge onderlegger van de hema.. geen rubber.. mag die alleen onder de billen of over het halve bedje nu ligt hij over het halve bedje en daarover heen heb ik een hoeslaken en dan een laken (hoop dat het zo goed is??) en nu komt het.. ik heb een ledikant deken maar ik ben het bedje op aan het maken (laag) en die deken is veel te groot als ik alles eronder prop ligt de baby met de voeten omhoog en dat is niet de bedoeling.. als ik hem 2x dubbelvouw past het wle iets beter alleen kan ik hem aan de zijkanten niet meer zo goed instoppen helemaal onder het matras en is dat mischien ook te warm 2x dubbel? wanhopig hihi
Hmmm... Misschien toch eventjes langs de hema voor een wiegdekentje? Die zijn een stukje kleiner, maar misschien weer net iets TE klein... Dubbel lijkt me wel wat warm. Misschien alleen een lakentje en dan een mooie slaapzak?
ik had dekentjes van de prenatal daar overheen een lakentje tegen het kriebelen. die paste goed. Deed de deken dubbel en de rest ond er het matrasje geen problemen,.
Ik heb een dekentje die ook te groot is, maar die leg ik half onder het matras. Dan wel dus heel strak en recht zodat het matras niet omhoog komt. Dan zit ie dus aan een kant altijd onder het matras en de andere kant doe ik iets instoppen als de kleine in bed legt. Ik heb hem dan dus eigenlijk dwars erop en eronder. Hmm, is dat zo duidelijk? haha
Het dekentje hoef je niet dubbel te doen Gewoon het matras omhoog zetten en het deken Op de juiste hoogte/laagte op jet bedje leggen en dan wat je over heb strak onder het matras trekken zodat het glad is
idd zo. Ik weet niet wanneer je uitgerekend bent, maar ik had hem in de winter (novemberkindje) wel gewoon dubbel liggen. De onderleggen mag idd niet onder het hoofdje, maar mag je in het begin met de kruiken ook niet gebruiken (de kruik zou natuurlijk niet mogen lekken, maar mocht dit gebeuren kan het water niet weg door het zeiltje en kan je kindje verbranden), maar ws zal de kraamverzorgster dit je ook nog wel vertellen. Ws maakt ze het hele bedje na al jouw inspanningen gewoon weer opnieuw op ..