HELP!!!! Maak me zorgen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door bianca3006, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Hallo

Wie heeft dit ook??? Ik heb de laaste anderhalve week ongeveer (sinds het indalen is begonnen) nogal pijn aan mn schaambot, of hoe heet dat bot wat je op kan drukken tussen je benen, bij je vagina??? (snappen jullie het nog??)
    Deze pijn heb ik vooral als ik in bed omdraai of op moet staan als ik tijdje heb gezeten of gelegen.
    Wanneer ik in eenmaal in beweging ben zakt het wel af maar de pijn blijft wel.
    En ik heb meer last van strakke (net geen hele harde) buiken.
    Ook geen rugpijn of pijn in mn benen.
    Ik maak me nogal zorgen, ben zo bang dat het BI is.

Wie zou mij kunnen helpen/geruststellen of hun ervaringen vertellen, die dit herkennen???

Alvast bedankt.

Groetjes...

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik heb t ook gehad alleen later als jij nu. Verlos zei dat t door t indalen kwam, het deed echt zo'n pijn!
    Moet zeggen dat ik na de bevalling nog last heb gehad ervan.

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    inderdaad, het doet erg pijn. Soms lijkt het net alsof de boel los zit daar, of dat alles met een zijden draadje aan elkaar zit.
    Had jij heel soms ook alsof het leek alsof de botten iet wat langs elkaar knakken ofzo. Hoop dat ik het zo een beetje goed uit leg. haha

Is het bij jou ook heel rustig begonnen en werd het steeds erger??

Jemig, wist niet dat je zo onzeker kon worden van alle kleine dingentjes die je voelt in je lichaam. Er gebeurd zoveel....

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    werd steeds erger heb ook de vk ervoor gebeld toen. Anders gewoon even bellen. Wie weet zegt ze dat t wat anders kan zijn.
    Doet echt mega pijn!!

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik denk ook dat het komt door het indalen.
    Ik heb BI gehad bij mijn middelste en dan heb je echt ook heel veel pijn bij staan en lopen.
    De kleine drukt door het indalen tegen je schaambod aan en dit kan net voelen als een blauwe plek...
    Bij mij werd het de laatste weken minder pijnlijk.

6. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik heb geen pijn bij het staan maar het lopen is niet echt prettig. Echt onwijs zeer doet het ook niet meer het is gevoelig en vervelend.
    Getver zeg, heb veel te veel tijd om na te denken, zit al bij huis. Iedereen werkt, weinig afleiding,
    Maar goed, moet donderdag weer naar vk en zal het dan wel even voorleggen.

Super bedankt voor jullie reacties. Wel fijn dat het het meest op indalen lijkt!!
    Hadden jullie hier de hele dag door last van dan en snachts/sochtends erger???

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Toen ik BI had kon ik amper nog lopen, dus ik denk niet dat je hier last van hebt... kan wel zijn dat je wat last hebt van je bekken vanwege de zwangerschap maar ik denk tot nu toe niet aan BI
    Dat last van mijn schaambod had ik voornamelijk 'smorgens e 'snachts last van...
    Ja ik zat al met 25 weken thuis bij mijn dochtertje vanwege voorweeen .. moest heel veel rusten.. lukte dat niet thuis (ivm met mijn 2 jongens) dan moest ik opgenomen worden.. dus ik weet hoe je je voelt.
    Ik verdeelde me ook dood en mocht niets doen...erg zwaar!
    Maar je krijgt er wat super moois voor terug ;)

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik had het meeste last na een dag werken. Dus staan en lopen. Dacht zowat dat mn schaambot er zowat uitgeduwd werd

9. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Fijn om te ezen. Inderdaad, hier ook het meest pijn in de nacht en s ochtends bij het opstaan. Het begint vaak s avonds wanneer ik lekker op de bank heb gelegen.

Super bedankt voor jullie reacties!! ben al wat meer gerustgesteld!!!

Deel Deze Pagina