Hallo mmm meiden, Wij zijn na 2 ivf behandelingen zwanger van ons eerste kindje! Hoewel het voor ons nog steeds spannend blijft mogen we over dik 2 week als alles goed gaat afscheid nemen van het ziekenhuis. Ik ben ze eeuwig dankbaar voor de goede zorgen en de warme ondersteuning tijdens de behandelingen. Hebben jullie hier iets mee gedaan? Dacht bijv aan een doos bonbons of iets dergelijks. Of sturen jullie alleen een geboortekaartje. Ben benieuwd naar jullie afscheidsverhalen.
Wij hebben een enorme pot paaseitjes (roze en blauw) gegeven met een bedankkaart en daarin een bijdrage voor de personeelspot. We hebben 7 jaar MMM gehad daar en zo goed begeleid dat ik die bijdrage wilde geven. Mogen ze niet aannemen dus heb gezegd dat ze de kaart pas mochten lezen als we weg waren. Ook een geboortekaartje gestuurd na de geboorte.
Allereerst wat een mooi verhaal na zo lang wachten toch nog een kindje! en leuk idee paaseitjes! helaas nu de tijd niet voor
Wij zaten toen net in de paasei tijd. Jullie in de sinterklaas tijd....vast ook wel roze en blauwe marsepein muizen/kikkers te krijgen oid
Raar is dat he? Ik heb dr ook echt even voor gestaan en gezwaaid.. zo vreemd.. Wij hebben onze vaste arts een mail gestuurd met foto en een geboortekaartje van onze zoon. We kregen zelfs een mail en kaartje terug. Heel tof! Een fijne zwangerschap gewenst!
Ik heb een grote doos merci gebracht voor al die geweldige artsen en baliemeiden en voor mn vaste arts een pak kletskoppen (koekjes) ze vertelden mij dat hij daar gek op is en een kaartje met een collage van 4 foto's van onze zoon die "verteld" dat hij grote broer word. Na de geboorte sturen wij nog een geboortekaartje en gaan we langs met de baby en wat ik begreep maken ze daar een klein feestje van altijd met beschuit met muisjes e.d.
Ik had een cake overgoten met chocolade saus en muisjes erop . En een kaart. Ik werd zelfs nog gebeld om te bedanken! Zo leuk Als het goed blijft gaan wil ik dat nu weer doen.
Leuke ideeën meiden! Ik heb dit gevonden leek me wel leuk in een snoeppot. Met een kaartje dacht ik. https://www.geboortesnoepjes.nl/gender-reveal-snoepjes/chocolade-bollen-roze-blauw-wit
Nee, ik ben maar 6 maanden onder behandeling geweest en heb maar 3 behandelingen gehad waarbij ik maar eens per maand daar naartoe hoefde. Ik ‘kende’ ze dus eigenlijk niet goed genoeg. Wat ik wel heb gedaan is een geboortekaartje sturen. Die prikken ze op een groot bord in de kamer van de ass waar je een afspraak moet maken, uitleg krijgt over medicatie enz en. Ze vertelden mij ooit dat veel vrouwen het fijn vinden om te zien dat het vaak wel lukt na behandelingen.
Nee wij niet, niet omdat ik het niet wil maar omdat het beetje lastig is gezien de afstand. Wij hebben dinsdag de eerste echo en dan hopen we dat het hartje klopt. Ik durf niets vooraf mee te nemen ik weet natuurlijk nog niet of de echo goed is. En als dat wel goed is rij ik daarna niet even terug naar Dusseldorf. Een geboortekaartje gaan we zeker sturen en ik zal zeker ook mail sturen om te bedanken. Als ik in de buurt van de kliniek zou wonen dan ging ik absoluut iets leuks brengen
Wat fijn dat jullie je allemaal zo begrepen voelen! Ik heb die ervaring bij mijn ziekenhuis echt totaal niet, dus ik zou ze alleen een geboortekaartje sturen.
@nizzie86 dat is heel erg naar. Waarom blijf je bij dat ziekenhuis als ik vragen mag? Ontopic, wij hebben bij ons zoontje alleen een geboortekaartje gestuurd. Dat gaan we nu ook doen. Het mmm boek gaat nu wel echt dicht voor ons. Ik zou ook graag iets doen maar net als juffie zit ik met de afstand. Wij waren in Gent in behandeling. Wie weet laat ik nog iets bezorgen.
We hebben niks meegenomen. Met 7 weken de eerste echo daar gehad en ik durfde vooraf niks mee te nemen. We moesten wel een uur er voor rijden dus ik ben toen niet terug gegaan om iets te brengen. Wel voelde het héél gek, het weglopen voor de laatste keer en de parkeerplaats afrijden. Geboortekaartje hebben we gestuurd en we hebben een kaartje terug gehad.
@Saskia1984 Omdat het ziekenhuis tegenover ons huis ligt! Puur gemak dus. We zijn nu alleen nog maar bezig met IUI, maar mocht het op ivf uitdraaien, dan gaan we op zoek naar een ander ziekenhuis. Tot die tijd vind ik het ideaal om voor al die follikelmetingen en behandelingen niet meteen een heel dagdeel kwijt te zijn.
Dat is wel heel dichtbij. Dat is ideaal en ik kan me voorstellen dat dit nu belangrijker is dan je gevoel bij het ziekenhuis. Hopelijk is ivf niet nodig, heel veel succes!
Leuke ideeen dames! Ik ben 5 jaar onder behandeling geweest in mijn fertiliteitskliniek. Maar ik ben ze ook echt heel dankbaar. Ik zal ook een geboorte kaartje sturen.
Ik heb een bedank kaartje met foto van echo gedaan. En chocoladeletters voor de artsen en assistentes. Persoonlijk langs gebracht. Wel heel leuk!