Hai. Ben even nieuwsgierig: vrijen jullie vaker of juist niet ? En hoe zit t met jullie "geilheid" . Misschien een genante vraag, maar heb zelf wel t idee dat ik meer seksuele fantasieen heb sinds ik zwanger? Denk er vaker en intenser over na.... We vrijen trouwens in dezelfde frequentie zolang t nog kan... Hoe is dat bij jullie?
Niet. Ik ging van kotsmisselijk naar invalide naar mega uitgescheurd en daarna jaar te gespannen bekkenbodemspier dus t is echt lang drama geweest. Kon haast het klooster in haha
Wij doen het al tijden niet. Als je naar me kijkt bloed ik al als een rund. En aangezien we dat beide erg vervelend vinden. (Je schikt er elke keer zo van) doen we het niet. Komt wel weer als de baby is geboren.
Ja snap ik. Vanwaar die bloedingen? Merk je niet aan jezelf dat je wel die behoefte hebt? Ik merk als wij even niet vrijen dat ik er over ga dromen, heel stom. Heb ik nooit gehad.
Ik ben extreem goed doorbloed. Mijn tandvlees bloed ook zo uit het niets. (Alleen sinds ik zwanger ben hoor) Moet wel zeggen dat wij ook wel een vervelende associatie hebben met bloedverlies. (Mijn eerste zwangerschap was een mk, met heel erg veel bloed) In week 12 en 13, en 16 heb ik ook bloedverlies gehad. (Zomaar) dus toen hebben we besloten om voorlopig niet te seksen. Het was wel even wennen van 3 a 4x per week na 0x per maand haha maar het is voor een goed doel. Vandaar dat ik die behoefte ook niet zo extreem heb. (En mijn vriend durft nu niet eens meer.. ) ookal weet hij dat hij de baby geen pijn kan doen ofzo. Mietje!
Mijn libido is behoorlijk gezakt. Van elke dag naar om de dag/ om de 2 dagen.... Krijg ook krampen na een orgasme dus dat gebeurt al helemaal niet meer. Hopelijk veranderd dit allemaal nog
Ik ben een 4* vriezer. Libido is 0,0. Kortom we doen het bijna niet. Gewoon geen zin in en ‘s avonds vaak geen eens de energie meer voor.
Hier alleen het eerste trimester nog seks gehad. Mn vriend voelde zich er daarna écht niet meer prettig bij, helaas . Ik had niet perse meer zin dan voor de zwangerschap maar zes maanden helemaal niet vind ik pittig haha. Nu 3 wkn geleden bevallen en we hebben het er al wel weer over gehad. Ben inmiddels gestopt met vloeien en de hechtingen zijn eruit dus denk niet dat het nog lang op zich laat wachten .
Mijn vriend zou gewoon elke dag kunnen haha Ik krijg harde buiken daarna dus wil daarom niet graag. 1x in 2 weken ofzo
Ik had ook juist meer opwinding en veel vaker zin in sex. Kon met gemak iedere dag Manlief had er meer moeite mee helaas
Ik juist veel meer zal wel elke dag kunnen en ben van plan om nog zeker 3,4 keer per week sex te hebben zo lang t gaat! Mijn man klaagt iig niet
Helaas niet... Krijg er harde buiken van en gezien m'n voorgeschiedenis (zie banner) durven we dat allebei niet aan. Komt wel weer! Dat je er over gaat dromen herken ik wel
Ik droom ook meer over sex grappig genoeg. En denk er ook vaker aan. Maar vaak is mijn man dan helaas niet voorhanden Haha. Wel ben ik erg misselijk dus daar moet ik dan wel even doorheen zeg maar. Dus de zin is meer, maar dat het lukt is even vaak.
Gewoon sexgehad de gehele zwangerschap. Bij de laatste twee alleen de laatste weken niet meer ivm verkorte BMM en veel harde buiken, was best een opgave, want ik wilde wel haha
Wat een diverse reacties. Vervelend dat andere veel last hebben van bloedverlies of harde buiken etc. Mijn vriendinnen gaven ook aan nauwelijks seks te hebben, vandaar oom mijn nieuwsgierigheid. Bij mijn eerste had ik het wel minder hoor die seksuele dromen en fantasieen , maar nu, jee .
Hahaha lafelife! Zooo interessant dit topic! Ik ben morgen 38 weken. We doen het gemiddeld 1 x per week. Voor zwangerschap 2 x. Sinds een paar weken voel ik me echt een enorme walrus in bed! Moet echt zo aan mezelf wennen. Ik snap echt niet dat mijn vriend het nog leuk vindt of mij nog aantrekkelijk vindt. Maar hij zou wel vaker willen. Ik word wel een beetje onrustig van hem. Het moet echt chill gaan anders krijg ik gelijk een harde buik. Verder wel handig dat je fijn goed doorbloed bent daaronder en dus sowieso natter bent en gemakkelijker in de opwinding komt, vind ik . Erotische dromen herken ik vooral in tweede trimester . Vond ik wel leuk. Masturberen jullie nu vaker of juist niet?
Hier is m'n libido in het eerste en derde trimester echt ver te zoeken. Tweede trimester daarentegen was het veel hoger dan normaal. Nu bijna 37 weken zwanger, m'n bekken doet veel pijn en moet er niet aan denken.
Nou Gember, met 38 weken wordt het wat lastiger allemaal. Dat herken ik wel. Vooral even soepeltjes naar een ander standje. Makkelijkerklaarkomen is bij mij helaas niet gelijk het geval. Komt altijd wel, maar duurt wat langer. Het lijkt alsof mijn baarmoeder anders gekanteld zit, waardoor het anders voelt ofzo. Masturberen heb ik geen tijd voor Haha. Ik heb al vier kinderen, met z’n tweeën zijn is soms al lastig. En onze zoon slaapt bij ons in bed. En we zijn ochtendseksers. Dus dat is niet handig.