Zwanger en schildklierpatiënt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dreamerfly, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Dank je Dana voor je reactie ben nu beetje gerustgesteld

2. Dana

Dana Niet meer actief

goed zo! en nu proberen te genieten! ;)

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mijn waardes zijn vanmiddag doorgebeld door mijn endo. Ze zijn perfect!! Over 6 weken weer bloedprikken! :D

4. Dana

Dana Niet meer actief

geweldig kiera!! :D

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ben bij internist geweest mijn risico's zijn heel minimaal mogelijk 5 punten lager iq maximaal, dit is goed op te vangen met vette vis eten wat ik erg lekker vind en al doe... Risico op miskraam is minimaal verhoogd. Ga dus nu lekker genieten...

6. Dana

Dana Niet meer actief

goed nieuws Elisatje! :)

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Das goed nieuws Elisatje!! ;)

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Gelukkig elisatje!

9. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    He lady's,

Het is een drukke tijd geweest van feestdagen, mn eigen verjaardag dus ben even wat afwezig geweest;)Ik ga snel weer bij lezen en reageren!!!

Hier gaat het verder goed. Wel veel moe! De baby is lekker actief;)Maakt er echt een feestje van in mn buik, zo mooi:D

Net wel even de schrik te pakken van vanmorgen rond 5.00 werd ik ineens wakker van hartkloppingen of eigenlijk meer het overslaan van mn hartslag. Voelde het heel duidelijk bij hart en pols. Heb wel eens last gehad van hartkleoppingen maar kortdurend. Het hield ruim een uur aan en na rond lopen drinken en douchen ben ik toch maar gaan bellen met de verloskundige die mij doorverwees naar de huisartspost bellen. Volgens hen kon het geen kwaad en waarschijnljk te maken met zwangerschap combi schildklier. Ik was wel even van slag op dat moment , voelde naar en in deze mate ken ik echt niet:( Maar wel weer wat gerust gesteld.Werd mij ig aangeraden bloed te prikken, dat is nu ook ongeveer weer de tijd er voor. (5 weken geleden). Dus zal mij benieuwen.

Zo nog maar even bellen met de huisarts aangezien hij mn geschiedenis kent. Wil even helemaal gerustgesteld zijn dat het goed zit.

Kom gauw reageren maar nu even uitrusten vd schrik.

Ps herkennen jullie dit? Zo lang last van hartkloppingen/ overslaan van hart?

10. Dana

Dana Niet meer actief

dreamerfly, zo extreem hartkloppingen ken ik niet, wel kortdurend.
    heb je de huisarts nog kunnen bellen?

het zal mij benieuwen wat er uit de bloedwaardes komt. hopelijk blijft het nu weg want dat is inderdaad beangstigend zo lang hartkloppingen.

11. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Ja, hij zei hetzelfde. Waarschijnlijk zwangerschap combi schildklier en mogelijk geen goede waarde. Morgenochtend even bloedprikken.
    Ja was zeker beangstigend, als het even duurt is het al vervelend maar 1,5 uur achter elkaar en het zo vaak overslaan kende ik niet. Was ook wel even in tranen toen ik de verloskundige belde, gewoon bang wat het mogelijk met de baby kon doen. Maar daar in wel gerustgesteld.

Ik ga zo even een reeks reageren;)

12. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    #252 Dreamerfly, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    Even uit mn hoofd, kan ik meteen mn hersens trainen whaha;)

@Corina: wat vervelend al die ziekenhuisonderzoeken, gelukkig ging het beter met je bloeddruk. Hoe is dat nu en wat is er uit het glucoseonderzoek gekomen?

@Suzy: Gefeliciteerd en join the club
    ;)
    @Priscilla en Dana: Gefeliciteerd met het nieuws dat jullie een jongetje krijgen allebei:D

@Dana: Vervelend dat die waarden niet goed waren. Is het nu stabiel of moet je binnenkort weer prikken? En hoe reageerde je werk op het niet gaan overwerken? Hoe voel je je op het moment? Die krop in de keel had ik toen mn waarden helemaal niet goed waren. (struma ook)

@Priscilla hoe gaat het met jou?

@Kiera en Elisatje: Gefeliciteerd!Fijn dat alles goed lijkt te gaan!Houden zo en lekker genieten!!!:)

@Elisatje: hebben ze het met jou nog gehad over de streefwaarden voor bij een zwangerschap. Zowel Tsh als Ft4?

@Pebbles: hoe is het met jou?

Zo ik geloof dat ik zo weer bij ben;)

Morgenvroeg ga ik dus bloedprikken ivm die hartritmestoornis en dan is dat waarschijnlijk vrijdag wel bekend. Zal mij benieuwen.

Zo de dame in de buik is weer lekker druk aanwezig, dat wel erg fijn en geruststellend!:)
    Oja heb voor mn verjaardag een pretecho gekregen van mn vriend en dochter, zo leuk want ivm financieën niet meer op gerekend, was wel even ontroerd:)27 Januari mogen we haar zien ben ik zon 29 weken zwanger!

13. Dana

Dana Niet meer actief

@dreamerfly, ik voel me nu wel beter, half januari moet ik weer prikken maar die krop in mijn keel is weg dus het gaat vast de goede kant op!

mijn werk heeft geen boodschap eigenlijk aan mijn zwangerschaps"problemen" ik moet nog steeds overwerken elke week. ik durf ook geen nee te zeggen omdat de banen niet voor het oprapen liggen. ik krijg steevast als antwoord dat flexibel zijn nou eenmaal bij mijn baan hoort.
    voor mij 10 anderen en ik ben zwanger en gedeeltelijk afgekeurd dus op papier geen aantrekkelijke kracht.

doorbijten dus maar.....

en jaaah een jongetje!! :D

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @dreamer jaaaaa een knul!! we zijn zo blij!! en verder gaat het hier goed.. als ik een drukke dag heb gehad zoals bijv. met de kerst dan heb ik daar de volgende dag wat meer last van.. maar verder gaat het goed!! tot nu toe is schildklier mooi stabiel dus dat blijft hopelijk zo door gaan!! kerst is weer voorbij en de kleine is lekker actief geregeld dus ik en mn mannetje genieten vol op van de zwangerschap!!

dana: jij komt helemaal niet meer op mei mama's of wel?

15. Dana

Dana Niet meer actief

nee klopt Priscilla, dat is voor mij niet meer bij te houden :D

16. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Ik doe ook niet mee aan de (voor mij dan)April mama's , houd ik ook echt niet bij;) Meer ben wel blij met dit clubje:D

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    haha k probeer het wel bij te houden reageer alleen niet op iedereen... en met druke dagen lezen ik ook echt niet terug haha

18. Dana

Dana Niet meer actief

ik ook dreamerfly :D
    mijn dochter is trouwens ook van april 2009 :) en in mei verwacht ik nr 2.

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    even off topic.. maar hebben jullie ook dat je de kleine de ene keer meer voelt dan de andere keer??

20. Dana

Dana Niet meer actief

ja herken ik absoluut, soms een dag helemaal niet en soms een hele tijd achter elkaar. ligt ook aan de ligging, ze kunnen nu nog alle kanten op.

Deel Deze Pagina