Al een tijdje thuis verplichte rust van de gynaecoloog, bloeddruk veelste hoog. Maar goed ook. tsh 2.9 geloof ik.
dreamer, aahh veel plezier met je 3d echo, wou ik ook alleen beeb is al ingedaald dus was niet mogelijk om gezichtje er op te krijgen.
hallo dames, ik ben momenteel zwanger van ons derde wondertje. Na de bevalling van onze tweeling op 21 sept 2009 is mijn schildklier compleet gestopt.. Ik heb er twee jaar over gedaan om op de juiste dosering te komen.. Nu bij de zwangerschap is mijn medicatie meteen opgehoogd en het gaat goed gelukkig.. Voel me eindelijk weer zoals voor de zwangerschap van de tweeling, qua energie/ vermoeidheid etc.. Ben vandaag 17 weken en 6 dagen zwanger en hoop dat ik met jullie mag meeschrijven.. Groetjes Sandra
Als het goed is hoor ik dat vandaag of morgen. Toen ik positief getest had, mocht ik na wat rondbellen weer gewoon bij de verloskundigenpraktijk starten. Iedere dinsdag hebben ze overleg met de gyn over de "probleemgevallen". Afgelopen dinsdag waren nog niet al mijn bloeduitslagen binnen, dus als het goed is hebben ze mijn case deze ronde besproken. Nu is het dus nog wachten op het telefoontje van de vlos. Maar ik verwacht eigenlijk wel dat ik weer bij de gyn terecht kom. En dan zal ik dus ook wel weer in het ziekenhuis moeten bevallen. Beetje balen, maar de vorige keer is alles ook gewoon goed gegaan. Even afwachten dus.
Best raar he terwijl de waarde goed is. Ik gooi het maar op overwerken van lijf, zal met schildklierprobleem denk ik wel extremer zijn... Spannend zeg een eigen woning! Zal voor jullie duimen Het gaat snel genoeg geloof mij, dat ik nu al weer in het laatste trimester zit En tnx zal zeker lukken genieten Hoop dat we veel kunnen bewonderen van haar!
@Dana: ik weet niet of het bij jou er voor zorgt dat het nog niet stabiel is je waarden, de gewichtstoename, maar het zou misschien kunnen? Ik hoop voor je dat het snel wel stabiel is! Voor de zwangerschap waren je waarden wel stabiel of? hihi ja we hebben wel wat gelijkenissen he Maar vervelend is dat he hypergevoel. Ik kan mij er soms echt evn niet lekker door voelen en moet dan echt plat. Ok dat wist ik niet, dat het kwaad kan voor de baby...Nou idd wat je zegt, de gezondheid van jou en de baby voorop! Hopenlijk is het niet nodig!!! Ja zeker genieten van de echo
'k Heb vandaag de vlos gebeld om even te horen waar ik onder controle blijf en ik mag gewoon in de praktijk blijven. Toch wel fijn. Alleen moet ik de internist nog even achter d'r broek zitten, want ik ben het niet zo eens met driemaandelijkse controles i.p.v. om de 4-6 weken tijdens een zwangerschap, wat de schildklierstichting adviseert... De vlos raadde me ook aan om de belafspraak van 19 maart een stuk naar voren te halen, naar begin februari. Pfff... Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Als je een trage schildklier hebt en je TSH-waarde is te hoog, moet je dan meer of minder thyrax gaan slikken? Liefs, Nelly
ja voor de zwangerschap al jaren stabiel dus echt zwangerschapsgerelateerd dat het nu niet stabiel is. ik heb inmiddels een gesprek gehad met de bedrijfsarts, moet nu rustiger aan gaan doen en in uren minderen met werk. hopelijk helpt het! morgen is de echo he? veel plezier alvast
Goed van je een stapje terugHoop ook dat het werkt! Bij een niet goed werkende schildklier is voldoende rusten heel belangrijk!Zeker nu met je zwangerschap! Ga voor je duimen! Overmorgen, of nouja nu dan morgen de echo smiddagsOhhhh wat heb ik een zinnnn! UIteraard kom ik de plaatjes posten
dank je maar het huisje word niets... raakte in ene zo in paniek omdat het niet goed voelt maar ik het MOET omdat andere dat vinden.. mn vriend zei heel lief dat niets MOET.. en dat hij sowieso enorm trots is op mij en de kleine en heel gelukkig is.. dus eerst richten we ons op de zwangerschap en de bevalling en dan kijken we daarna nog wel
De 2/3/4-d echo was Super Half uur gekeken naar ons kleine meisje! Volledige echo(sessie) staat op film en losse foto's. Superleuk dus we kunnen alles terug zien. 2 keer de film al bekeken haha (samen ook met dochterlief, vond het thuis reuze interessant en kusjes geven op tv hihi) fotos plaatsen lukt nog niet, moet het eerst op een pc en daarna op stick zien te zetten.
ben veel moe en druk dus blijf in vertraging qua reageren! @Priscilla: goed dat je kiest nu voor je rust
fijn dat de 3D echo goed is gelukt! doe maar rustig aan met reageren, dat is niet het belangrijkste nu priscilla, goed gedaan! volg je hart! lief van je vriend
Heb niet alles bijgelezen, maar @Nelly: Als je TSH te hoog is, moet je meer thyrax gebruiken. En zonder TSH receptor antistoffen kun je gewoon bij de verloskundige blijven, mits je schildklierwaarden maar regelmatig gecontroleerd worden en je medicatie zo nodig wordt aangepast (net als wanneer je bij de gyn loopt dus).