Mn dagje uit was leuk! lekker afgesloten met een diner, zijn uit eten geweest. Alleen die avond nacht weer last van voorweeen, bah wordt er zo langzamerhand gek van grrrr. En jep inmiddels nog steeds geen beeb Dana, nog steeds erg pijn? knuffff Dreamer, hoop voor je dat ze nu goed ligt, ik duim mee
Corina, ik duim nog steeds voor je meid! Dat je maar snel je prachtige wonder in je armen mag houden Ja nog steeds pijn, donderdag kan ik al bij de gyn terecht, hopelijk kan hij/zij er iets mee.
@Dana: begrijpelijk dat het moeilijk te peilen nu is. Donderdag hopenlijk een oplossing voor je! @Corina: Fijn dat je hebt genoten! wat vervelend wel steeds die weeën geen resultaat nog. Kom maar snel kleintje! hmmm weer die rare vlekken(flitserig bewegend)en aan 1 kant. laatst ook al eensHeb wel veel moeten lopen vanmorgen was wel vermoeiend. Begon thuis, met dochterlief maar op bed gaan eten/liggen.Zakte af en nu weer die vlekken en zakt weer af met even rusten, licht hoofdpijn. Nouja kalm aan maar en vraag vk morgen wel even.
corina: hahaha koffie in de koelkast draaien van de uk: heb soms wel dat ik een soort bobbel krijg en dan prikkeldraad gevoel (als ze prikkeldraar op je arm doen.. alleen dat gevoel op mn buik) dana: wel fijn controle door de gyn, of baal je er beetje van? dreamer: ook al bijna verlof!! wauw lekker!! corina: het schijnt te helpen als je een bepaalde plek op je voet masseert.. had ik ook in je topic over inleiden geschreven.. wie weet.. dreamer: vlekken lijkt op beginnende migraine.. ben je daar bekend mee?? hier: gebeld door makelaar ze overwegen ons bod aan te nemen mits de verkopers iets kunnen regelen met de bank ivm hun restschuld.. dus morgen gaan wij even langs de hypotheker om te kijken of onze maandlasten niet al te hoog worden.. net een matrasje gekocht voor de kleine glucose test was goed en de uk is ook weer goedgekeurd begin flink last te krijgen van mn onderrug dus mag van de gyn niet meer vanuit rugligging gaan zitten moet via zijligging.. sorry dat ik zo weinig reageer ik krijg dus geen melding als er iets nieuws gepost is :S
ja zeker!! zijn er beide enorm aan toe en hebben er super veel zin in!! alleen hebben we al extra maandlasten omdat mn vriend ook de huur van zn attelier heeft.. en de vve van dat appartement zijn vrij hoog maar goed who knows!!
@ pris Ja had ik gelezen pris maar helaas werkt niet haha En spannend van het huis, ik duim ook mee. @ dreamer, is je bloeddruk goed? Oh ja heb nog een aanrader voor jullie, een gipsafdruk van buik laten maken. Manlief verraste me met een do it self kitje hihi nu moet ie 72 uur drogen en dan kan ik gaan schuren en hem pimpen Tijd moet toch om he hihi
haha wat gaaf corina!! jammer dat de tip niet werkte dana ik laat het sowieso weten hihi en afdruk van mn buik.. lijkt me enorm leuk maar denk dat ik ern iet heel veel mee ga doen.. staat op den duur alleen maar in de weg denk ik
Ja hij kan nog wel lief zijn hihi manlief boord er gaatjes in dus met een mooie lint hang ik hem mooi op ons slaapkamer neer nu nog ff kijken hoe ik hem ga pimpen
Hoe is het gegaan Priscilla? Morgen moet ik naar de gynaecoloog, ik hoop dat die wat voor me kan betekenen
@ pris, jazeker zal ff wat uppen in mapje. @ dana, ik duim voor je dat de gyn wat voor je heeft... @ dreamer en en en? & hier, nog steeds geen beeb!
@dana gister bij de hypotheker geweest en we kwamen er heel gelukkig vandaan.. net de makelaar gebeld dat we er voor dat bedrag nog voor willen gaan!! dus word uiterlijk woensdag gebeld of ze al een gesprek met de financieel adviseur hebben gehad.. en of het voor hun kan.. maar de makelaar liet ook wle weer iets doorschemeren waardoor ik vermoed dat ze idd een huis hebben gekocht al! @corina ik ga is even kijken!!