Priscilla kan het helaas weer alleen klein zien, ik heb dat ook op hyves!Maar ik zie hoe dan ook wel weer hele mooie plaatjes!Bollere wangen ook al he nu met 29 wk Ik ben heeeel benieuwd naar Corina en baby
MinnieJ@ ik weet sinds sep dat ik trage schildklier heb was toen al gestopt met de pil moest toen even wachten met zwanger worden zeker half jaar voor mijn waardes beetje goed zijn had TSH over de 100 alleen beetje moe maar naar 2 maanden kregen we al groen licht en toen was het meteen raak ik heb ook die antistoffen dat betekent voor mij dat ik hashimoto heb maar geen antistoffen wat schadelijk is voor baby... Na die 2 maanden was ik meteen zwanger waardes ware in het begin iets te hoog maar na 3 weken al acceptabel en al een tijdje goed... Je leest veel verhalen over dat het zwanger worden lastig is maar je leest niet vaak de positieve... Ik ging ervan uit dat het niet snel raak zou zijn. Het gaat prima nu
Ik dacht 'toch even spieken of Corina nog online is geweest' Maar die heeft natuurlijk heel andere dingen aan haar hoofd
heb net een buikfoto ingestuurd voor buik van de maand.. doe dus volgende maand mee.. ben echt benieuwd!!
Bijzonder he zon echo He en als dat nou ook mag betekenen dat hij 2 weken eerder komt Stiekem wel nieuwsgierig naar een grote foto, wil je dat via mail?
denk het, of misschien iets met instellingen, heb er alleen bar weinig verstand, dus zou niet weten wat ik moet wijzigen haha
Hoop het ook voor haar! Bij mij ging inleiden supersnel.Binnen 5 uur was ik bevallen incl uur persenMaar dan ook met continu weeenstorm. Kan het nu wel vertellen, verwacht dat die kleine er wel is! ohhhhh kunnen jullie je het indenken straks (weer) zon kleine in je armen? Ik blijf t onwerkelijk vinden ondanks de echo's alle bewegingen, alle spullen die nu klaar zijn. Zo iets wonderlijks en bijzonders, is er niet minder om nu met een 2e
Dana als je volgende maand wil stemmen zou dat super zijn! Dreamer van jou ook! Pb je mail ff dan stuur ik ze vanavond of morgen even op!
Zal ik doen Priscilla, volgende maand Ja Dreamer, onwerkelijk he? Ik kan me (ondanks dat ik het al een keer heb meegemaakt) er niks bij voorstellen, gek he? Tegelijk kan ik om die reden ook bijna niet wachten tot ik haar in mijn armen heb